Celodenní Instagram workshop

5z2jxmf6d09u0u5-85153852-10220066103477217-7252374178504900608-o.jpg

Aki Votrubová

Ahoj, jsem Aki, na Naučmese jsem už čtvrtým rokem a mými kurzy prošlo už přes 650 lidí a všem tímto děkuji za krásné recenze! Jsem vášnivá instagramerka a prací s Instagramem se živím. Na svých školeních nabízím trojí Více o lektorovi »

2hevoz6hunj-ig-kurz-2.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 41 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Do svého celodenního Instagram workshopu Aki sloučila ty nejzásadnější informace, které byste měli o Instagramu vědět, než začnete tvořit strategii, obsah a reklamu na Instagramu - a hlavně - jak to dělat správně a zároveň efektivně tak, abyste měli čas na to, co je pro váš byznys skutečně důležité.

Často se stává, že sociální sítě pohltí spoustu času a co hůř - bez výsledků. Na workshopu se dozvíte, jak se síť za poslední roky proměnila a jaké jsou aktuální trendy a jak jich využít, co je instagramový algoritmus a také jak díky němu ušetřit tisíce za placené reklamy. Podíváme se na zásady dobré instagramové strategie, práci s feedem, tipy na vizuální styly účtů a editování fotek a také jak tvořit Stories, které vaši followers nebudou přeskakovat.

Kvalitní obsah také potebuje pozornost, proto se dozvíte, jaké zvolit reklamní formáty dle různých cílů kampaně, jak správně zvolit a utratit mediální budget (tedy peníze na placenou reklamu) a jak vybrat a oslovit ty správné influencery, kteří vaší značce pomohou získat zákazníky a zároveň přivedou správné followers na váš účet.

 

Kurz slučuje látku, kterou probíráme na jednotlivých instagramových workshopech s Aki (celková cena při účasti na jednotlivých kurzech by byla 7 310 Kč, tento celodenní kurz stojí 5 370 Kč):

Tento komplexní instagramový kurz je určen profesionálům (marketérům, podnikatelům, novinářům) či umělcům (fotografové, návrháři, blogeři apod.), kteří chtějí Instagram použít jako svoji vizitku či komerční profil pro e-shop, ale i milovníkům fotografie, kteří chtějí být na Instagramu úspěšní pro své vlastní potěšení, případně jej chtějí použít jako doplněk svého jiného úspěšného kanálu jako je blog nebo Youtube.

NA KURZU SE DOZVÍTE:

  • Jaké obsahové a vizuální směry na Instagramu existují.
  • Jak se dostat mezi české celebrity,instagramery, fotografy a blogerky a umělce.
  • Jaké používat hashtagy, aby vaše fotky vidělo co nejvíce lidí.

  • Vše o Instagramu z marketingového hlediska:
    • Základní data o Instagramu.
    • K čemu Instagram slouží, jak jej strategicky uchopit a jakou by měl mít roli ve vašem komunikačním mixu.
    • Jak účet aktivovat? Kampaně, soutěže, influenceři, repostování, cross-promo
    • Instagram ads: cílení, formáty, mediální budget a mediální strategie.
    • Jak efektivně využít Instagram Stories a k čemu slouží?
    • Case studies kampaní
    • Jak Instagram vyhodnocvat? Analytické nástroje a co u Instagramu sledovat.
    • JAK SESTAVIT KOMPLEXNÍ INSTAGRAMOVOU STRATEGII 
  • Jak skládat grid

  • Jak editovat fotky tak, aby vaše instagramová galerie byla jedinečná a vy jste tak prorazili se svou tvorbou na této specifické obrázkové síti:
    • Rozebereme různé fotografické styly a vizuální tonality profilů a fotografií na Instagramu.
    • Ukážeme si tajné editovací techniky těch nejlepších instagramistů
    • Podíváme se i na filtry a jejich správné používání.
    • Projedeme si editování fotek od úplných základů k pokročilým úpravám, a to v aplikacích VSCO, Lightroom, Snapseed a dalších.
    • Ukážeme si nastavenení expozice a konktrastu přes vyrovnání perspektiv a vyvážení bílé, od neutrálního editu přes umělecké fotografie s atmosférou.
    • Ukážeme si, jak editovat fotky do barevných stylů slavných účtů, jako je například @angelicablick.
    • Podíváme se na to, jak vizuálně sladit feed a pracovat s gridem a to na praktických ukázkách slavných Instagramů i osobního profilu lektorky @akivotrubova.
    • Jak tvořit InstaStories efektivně a pravidelně tak, aby vás to časově nezatěžovalo a vaši fanoušci s nimi interagovali a nepřeskakovali je. 

Součástí kurzu je i praktická část:

Při praktické části budeme fotit různé kompozice fotek (produktová fotografie pro sociální sítě, flatlay, portrét atd.) a editovat je dle nově získaných zkušeností tak, aby účastníci kurzu mohli sami tvořit obsah pro své Instagramy tak, aby instagramová galerie "držela pohromadě" a feed byl jednotný a profil tak měl ještě větší šanci získávat nové followers. 

Techniky editování fotek jsou aplikovatelné i na fotografie pro web, Facebook a další online i offline využití. 

 

Doprovodné fotky

  • 67yuzhl48gryb28-artscience-museum-singapore-3.jpg
  • 7hvoqvqp11bdy3c-sada-dermalogica-baseofsweden-2.jpg
  • 265dvi12a5le1nc-p1182961.jpg
  • 99tb0g3epq54336-common-man-coffee-roastery-singapore-6.jpg
  • 6ur5urg7yz35932-artscience-museum-singapore-11.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?