Boostni své podnikání: od analýzy k akci

72zsoryb1mzq7ff-9-2.jpeg

Týna Najmanová

Jsem věcný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 13 let. Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, Více o lektorovi »

72zsoryb1mzq7ff-9-2.jpeg

Týna Najmanová

Jsem věcný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 13 let. Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, Více o lektorovi »

72zsoryb1mzq7ff-9-2.jpeg

Týna Najmanová

Jsem věcný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 13 let. Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, Více o lektorovi »

7qisk1tjqgtrfjz-marketingova-strategie-pro-podnikatele-2.jpg
Bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 16 míst

Bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 16 míst

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Lámete si hlavu s tím, jak ten marketing uchopit a které aktivity dělat? Vyzkoušeli jste již různé přístupy a rady, ale marketing vám nic nepřináší? Chcete do toho konečně pořádně šlápnout? Přijďte se naučit, jak vytvořit nejlepší strategii, v které vás provedu jednotlivými kroky k plnění vašich cílů. Nedělám věci složitější, než jsou a i vás naučím o marketingu přemýšlet jinak – smysluplně, dlouhodobě a udržitelně.

Obsah kurzu:

Jádro značky: Konkrétní cvičení a postupy, které vám pomohou odhalit misi, vizi, hodnoty a jedinečné prodejní argumenty vaší značky.

Zákazník: Cesta k nalezení ideálního zákazníka a tvorby správné komunikace.

Trh: Důvody, proč je dobré mapovat konkurenci, trh a jak nám to může pomoct.

Analýzy: Podíváme se na to, jak pracovat s daty a kde sbírat podklady pro analýzy, protože je to nedílná součást kvalitní strategie.

Marketingový plán: Krok za krokem, jak si vytvořit marketingový plán založený na positioningu a strategických cílech.

Pro koho je kurz určen:

  • Pro začínající podnikatele, kteří nevědí jak marketing uchopit
  • Pro podnikatele, kteří toho vyzkoušeli už hodně, ale pořád nevidí výsledky
  • Pro začínající markeťáky, kteří to chtějí dělat dobře
  • Pro marketingové nadšence, kterým chybí pohled a znalosti na komplexní uchopení marketingu

Co si účastník z kurzu odnese:

Po absolvování kurzu budete mít konkrétní nástroje a dovednosti potřebné pro efektivní tvorbu a realizaci marketingové strategie. Získáte jistotu ohledně definice vaší značky a jejího místa na trhu, naučíte se oslovovat své zákazníky efektivně a budete schopni formulovat strategii, která přináší skutečné výsledky. Kurz vás vybaví znalostmi i praktickými postupy, které vám umožní nejen v marketingu přežívat.

Něco málo o mně:

Jsem věcný optimista, milovník dobré kávy, asijského jídla a marketingu, v kterém se pohybuji přes 13 let. Několik let jsem pracovala v reklamních agenturách, kde jsem měla možnost pracovat na stovkách projektů pro různé klienty – od malých rodinných firem po korporace, od čokolád po stavebniny. Viděla jsem, jak se marketing vyvíjí, klienti překlápí do online světa a otevírají se nové možnosti pro podporu značek. Nyní jsem přes 4 roky na volné noze a pomáhám společnostem i jednotlivcům řešit marketing komplexně.

 

Doprovodné fotky

  • 87yx9e1ltqqu14s-7.jpeg
  • 21xynzr49hhbfqa-26.jpeg
  • 3009bkw3kpbp86t-31.jpeg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.