Autogenní trénink - cesta k pohodě a zdraví

20130421-201339-20130421-132157.jpg

Luděk Vajner

Pracuji  "na volné noze" jako - nezávislý mentor, konzultant, lektor, kouč, psycholog a psychoterapeut - již přes 25 let a stále mě tato forma "pracovní"  seberealizace baví. Hledám stále nové a nové pracovní výzvy a Více o lektorovi »

20141003-095444-070520121650.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Autogenní trénink

Potřebujete rychle relaxovat, zklidnit se? Nácvik autogenní relaxace vám to umožní.

Principem je stav vnitřního duševního soustředění při maximálním tělesném uvolnění, k němuž dochází cestou autosugesce. Cvičící se koncentruje na určité myšlenky a představy, které ovlivňují jeho psychiku a organismus. Podmínkou je odpoutání se od vnějších vlivů.

Jak bude kurz probíhat?

Nejdříve si řekneme, jak vše funguje a potom budeme nacvičovat.

Pak si projdete několika fázemi: pocit tíže, pocit tepla, regulace srdce, úprava dechu, regulace břišních orgánů, pocit chladu na čele.

Jaké jsou účinky autogenního tréninku?

  • Zvyšuje schopnost soustředění,
  • zlepšuje kvalitu spánku,
  • pomáhá při léčbě některých poruch (např. vysoký krevní tlak),
  • navozuje pocit uvolnění,
  • regeneruje organismus,
  • ve vyšších stupních ho lze využít na zbavení některých zlozvyků (např. kouření),
  • při dlouhodobém cviční zlepšuje kvalitu života a duševní vyrovnanost.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Rádi bychom používali cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a vám připomněli kurzy, které vás zaujaly. Je to v pohodě?