Využíváme Google Tag Manager pro výkonnostní marketing
Michal Blažek
Michal je specialistou výkonnostního marketingu se zaměřením na webovou analytiku, (dynamický) remarketing a marketingovou automatizaci. Zastává přesvědčení: Více o lektorovi »
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kdyby byl výkonnostní marketing dům, tak Google Tag Manager považuji za jeho základy a balkón. Google Tag Manager je zatím vnímán spíše jako nástroj pro hromadné vkládání značek na web. Jeho možnosti jsou mnohem širší a dá se říci nekonečné.
Díky Google Tag Manager dokáže marketér velmi agilně reagovat na požadavky klienta z hlediska nových marketingových systémů, dokáže pružně implementovat nové analytické a (re)marketingové systémy, využívat na 120 % reklamní a analytické systémy od Googlu a co s tím těsně souvisí, dokáže "poslouchat" události na webových stránek a vhodně na ně reagovat.
V neposlední řadě je možné i využívat, nasazovat a editovat stávající klientské skripty dle aktuálních požadavků a pomocí asynchronního načítání skriptů i zrychlovat stránky. Moderní web by neměl být bez Google Tag Manageru (respektive podobného systému).
Cíle workshopu
Cílem workshopu je představit nasazení Google Tag Manager na konkrétní stránku a nasazení vhodně vysvětlit. Je rezervován dostatek času i na projekty účastníků.
Předpokládané znalosti
Workshop předpokládá, že účastníci znají velmi dobře možnosti a nastavení Google Analytics, základy Google Adwords, princip remarketingu, mírně pokročilé HTML a JavaScript (respektive jQuery, JSON).
Reference z lektorování marketingu a analytiky:
- E-shop víkend - Google Tag Manager pro mírně pokročilé
- WordPress konference - Propagace stránek
Další zajímavé kurzy
Typologie osobnosti aneb praktické poznávání lidí
Praha ,
Jak vydat knihu
Partnerská masáž
Hlasem k sobě - improvizace a looping
Praha ,
Urban Jungle aneb krásný byt plný pokojových rostlin
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: