Vytvořte si lovebrand

15fp4al8jzs-fullsizeoutput-4ac.jpeg

Pavel Cahlík

Pracoval jsem v agenturách, u klientů i na volné noze. Jsem odkojen onlinem, ale vím, jak důležitý je i offline svět. Rád pomáhám značkám najít jejich podstatu a vylepšit tak jejich výkonnost. Jsem brandový stratég, Více o lektorovi »

15fp4al8jzs-fullsizeoutput-4ac.jpeg

Pavel Cahlík

Pracoval jsem v agenturách, u klientů i na volné noze. Jsem odkojen onlinem, ale vím, jak důležitý je i offline svět. Rád pomáhám značkám najít jejich podstatu a vylepšit tak jejich výkonnost. Jsem brandový stratég, Více o lektorovi »

2yuhxvwt5wyt9au-love.jpg
upřesníme, Praha (mapa)

už jen 5 účastníků a kurz se uskuteční

Zbývá 10 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Značka není jen logo

Je toho daleko víc. Aby vám správně fungovaly reklamy na Facebooku nebo abyste zbytečně neplýtvali svým obsahem na blogu, je potřeba vědět, co je vaše značka zač. 

Když se vydáváte na vandr do hor, tak se taky poctivě připravíte. Nebo? Stejné je to i když máte jít se značkou příslovečně (a mnohdy i doslova) na trh. Nepodceňujte přípravu! 

Společně projdeme základní kroky, které při tvorbě (nebo vylepšení) značky musíte absolvovat

Proto se podíváme na

  • brand purpose – jak popsat poslání značky, tak aby k něčemu bylo
  • základní analýzy, které musíte mít
  • cílové skupiny zákazníků
  • typologii značky – její charakter, jak by měla mluvit a další "drobnosti"
  • základní obsahovou strategii

Tak co říkáte? Nadešel čas na to, aby vaše značka dostala ten správný směr? Pokud jste nyní odpověděli "ano", tak vás rád uvidím na kurzu. 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.