Vybuduj úspěšnou módní značku aneb módní marketing po česku

8mq6orad4uv-img-7833.jpg

Libka Safr

Módní novinářka, šéfredaktorka časopisu D., zakladatelka a ředitelka 1.online fashionTv FashionstarsTV.cz. Spolupracovala na projektu TheFashionHero.com jako zástupce pro Evropu, jako porotce a se... Více o lektorovi »

3qbgxf1os31-foto-kurz.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Studujete módu a chystáte se založit vlastní značku? Již v módě podnikáte, ale potřebujete poradit nebo potřebujete nasměrovat k obchodním úspěchům? Slova jako marketing, PR vás děsí? Najděte směr na mém kurzu!

Program kurzu


I.část: Teorie

  • Uvedení do českého trhu s módou
  • Identifikace značky
  • Obchodní strategie - kalkulace ceny, segmentace trhu, distribuční síť, finanční plán, eshop
  • Marketingová strategie – identifikace zákazníka, image značky, jak dělat marketing u české módy, komunikace se zákazníkem, sociální sítě
  • PR strategie – jak komunikovat s novináři, sestavení tiskových podkladů, fotografie, módní přehlídky a prezentace, tvář značky
  • Administrativa – zákonné povinnosti, účetnictví a daně, autorský zákon.

II. část: Praxe

  • Praktická cvičení zaměřená individuálně na potřeby jednotlivých účastníků, vyhodnocená na konci přednášejícím.

Praktické informace:

Součástí ceny je malé občerstvení - káva, čaj, voda a něco sladkého na zub :)

Kurz trvá od 10,00 - 18,00 hodin ( ve 14 hodin je malá přestávka na oběd )

Sebou si vezměte: nadšení pro módu, materiály k vlastnímu módnímu projektu (katalog, bussines plán apod.), počítač nebo tablet, zápisník a tužku.

Před samotným kurzem máte možnost zaslat odkaz na webové stránky, nebo profily na sociálních sítích, vašeho módního projektu, s kterým potřebujete pomoci, pro lepší individuální přípravu lektora k praktické části kurzu.

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.