Naučmese MiniFest
Impact HUB Praha, Drtinova 557/10, 150 00 Praha 5, Praha (mapa)

už jen 2 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 8 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 12 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Instagram je nejrychleji rostoucí platforma napříč sociálními sítěmi. Je to obrázková síť plná zajímavých formátů a potenciálních zákazníků. Jak se ale ve všech formátech zorientovat, jak vytvořit správnou kreativu, která lidi zaujme a doručí vám přesně to, co potřebujete a jak reklamu nastavit? Dozvíte se vše od tvorby kreativy po zvolení správných formátů, budgetů a cílových skupin až po nastevní reklamy a reporting. Kurz je vhodný pro začátečníky a mírně pokročilé.

IG ADS • CÍLOVÉ SKUPINY  • MEDIÁLNÍ FORMÁTY  • EFEKTIVNÍ NASTAVENÍ REKLAMY  • INSTASTORIES • STRATEGIE • KREATIVNÍ PRÁCE S FORMÁTY • VYHODNOCOVÁNÍ REKLAM


ČÁST I: obsahová

V první části workshopu se dozvíte vše o kreativní a strategické stránce instagramových reklam. Jak má reklama vizuálně vypadat, jaké formáty a kreativy zvolit pro propagaci soutěže, nábor followers či pro reklamy cílené na zásah vs. reklamy cílené na engagement. Dále se dozvíte jaký zvolit storyteling u videí či carousel reklam a jak efektivně pracovat s formátem Instagram Stories.

  • vizuální podoba reklamy
  • soutěže
  • feed
  • nábor followers před Instagram reklamy
  • další kreativní formáty (carousel, gif apod.)
  • storytelling
  • soutěže
  • Stories

ČÁST I: praktická

V této části workshopu se dozvíte vše o praktických záležitostech spojených s nastavením reklamy. Povíme si jaké jsou aktuální velikosti různých publik na českém Instagramu, jaké existují reklamní formáty a jak jich mediálně využít, jak vybrat a nastavit jednotlivé cílové skupiny, jak založit Business Manager a jak pracovat s Facebook Ads manažerem. Na závěr nás čeká praktický workshop, při kterém budeme tvořit vlastní mediální strategii a naučíme se vyhodnocení kampaní.

  • aktuální čísla
  • reklamní formáty a jejich využití
  • nastavení reklam
  • výběr cílových skupin
  • založení Business Manageru
  • Facebook Ads manažer
  • praktický workshop vymýšlení vlastní mediální strategie
  • vyhodnocení

Doprovodné fotky

  • 3e0pzvw90d8-35359344-465574733885707-5743267071785959424-o.jpg
  • 4g77pkxh55k-35273595-465574930552354-3961280274477613056-o.jpg
  • 28btc5swkev-35328328-465574900552357-4361330450598199296-o.jpg
  • 6khuwkgqx7u-35330728-465574433885737-2372143998455250944-o.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.