Ukaž obsah

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Ukážu vám příklady ze své praxe a vysvětlím, proč novináři příliš "píárový" text nepřijmou, jak nebýt v placeném PR přehnaně reklamní a jak se nebát v reklamním textu trochu přidat na výrazu.
Pak dojde řada na vás :) Přinesete si to, na čem právě pracujete. Třeba potřebujete dát vědět, že máte nový produkt, událost, akci nebo službu. Probereme, které cílové skupiny by to mělo zajímat a jak jim obsah přizpůsobit tak, aby byl přijat jako užitečný.
Budeme pracovat v maximálně osmičlenné skupině a předpokládá se aspoň minimální počáteční zkušenost s marketingem. Cílem je dozvědět se něco nového nejen od lektora, ale také slyšet relevantní zpětnou vazbu od lidí z našeho oboru.
Pokud se rozhodnete přihlásit, pošlete mi prosím předem alespoň v pár odstavcích téma, se kterým chcete pomoci. Připravím se tak mnohem lépe a naše práce bude efektivní.
V ceně kurzu máte občerstvení :)
Další zajímavé kurzy

Zdravé zuby
Praha ,

Jak začít natáčet video s dronem – příprava pro drony DJI
Praha ,

Chci mluvit anglicky nebo jiným jazykem
Webinář - online ,

Úvod do Akro jógy

Facebook reklama od A do Z: Praktický průvodce pro začátečníky
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Přečti to francouzsky

Jak vymýšlet nápady

Módní workshop; Funkční šatník
Český Krumlov ,

BRAND JE MRKEV: Ne-ziskovky
Brno ,

SouLadní - seznamovací workshop v duchu Transparentní kruhové komunikace
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: