Podmanivě přesvědčivý
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Nálady a pocit nutí lidi k nákupu přípravku na hubnutí nebo nového saka. Podvědomí říká, chci vypadat krásně. Vědomé myšlení si zdůvodní způsobem: Díky tomu budu zdravější nebo člověk v mé funkci musí mít drahé sako.
Na tréninku se obchodníci naučí působivě prezentovat přinos a užitek produktu zákazníkovi, vyjednávat o ceně a pohotově reagovat na námitky ještě předtím než vzniknout. Naučíte se jasně a výstižně sdělit a prodat jakoukoliv myšlenku klientovi.
Obsah
- Jak připravit působivý začátek prezence, aby vás posluchači začali vnímat hned na začátku
- Komunikační techniky, které vám pomůžou k vytvoření intenzivního zážitku
- Jak používat slova a jazykové vzorce, abyste jsme působili na emoční i logické vnímání klienta
- Jak vyřešit námitky posluchače dříve než jsou vzneseny
- Jak vkládat do vašeho sdělení věci, které nemůžete říct přímo, a je třeba, aby je posluchač slyšel
- Jak se napojit na myšlenkový proud posluchače a přesměrovat ho tam, kam chcete vy
- Jak snadno zjisti rozpočet klienta
- Jak si získat důvěru klienta
- Jak zapojit smysly do vnímání klienta
- Jak přimět klienta k okamžitému rozhodnutí
Další zajímavé kurzy
SNY – Jsou nástroj k nezaplacení
Marek Šarbort
Praha ,
Individuální pravidelný kurz tvůrčího psaní – začátečníci
Richard Skolek
Webinář - online ,
Individuální pravidelný kurz tvůrčího psaní – mírně pokročilí
Richard Skolek
Webinář - online ,
SketchUp - základy 3D modelování
Petr Kyzlink
Brno ,
V kanclu i doma bez bolesti
Markéta Matoušková





Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: