Podmanivě přesvědčivý

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Nálady a pocit nutí lidi k nákupu přípravku na hubnutí nebo nového saka. Podvědomí říká, chci vypadat krásně. Vědomé myšlení si zdůvodní způsobem: Díky tomu budu zdravější nebo člověk v mé funkci musí mít drahé sako.
Na tréninku se obchodníci naučí působivě prezentovat přinos a užitek produktu zákazníkovi, vyjednávat o ceně a pohotově reagovat na námitky ještě předtím než vzniknout. Naučíte se jasně a výstižně sdělit a prodat jakoukoliv myšlenku klientovi.
Obsah
- Jak připravit působivý začátek prezence, aby vás posluchači začali vnímat hned na začátku
- Komunikační techniky, které vám pomůžou k vytvoření intenzivního zážitku
- Jak používat slova a jazykové vzorce, abyste jsme působili na emoční i logické vnímání klienta
- Jak vyřešit námitky posluchače dříve než jsou vzneseny
- Jak vkládat do vašeho sdělení věci, které nemůžete říct přímo, a je třeba, aby je posluchač slyšel
- Jak se napojit na myšlenkový proud posluchače a přesměrovat ho tam, kam chcete vy
- Jak snadno zjisti rozpočet klienta
- Jak si získat důvěru klienta
- Jak zapojit smysly do vnímání klienta
- Jak přimět klienta k okamžitému rozhodnutí
Další zajímavé kurzy

Nad kávou o tom, jak lépe využít Salesforce
Martin Humpolec
Praha ,

Získejte jednoduše zpětnou vazbu, naučte se používat Google formuláře
Radek Pohnán
Praha ,

Tvorte úspešný blog a newsletter
Pavel Dvořák

Ovládněte šicí stroj – kurz šití (především) pro muže
Hana Nováková
Praha ,

Kyanotypie: síla světla
Ivana Šťastná
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Jak vymýšlet nápady
Michelle Losekoot

Dětská jóga IV - inspiromat plný příběhů, her a pohybových aktivit
Daniela Majtnerová
Webinář - online ,

Koktejly jsou věčné
Alex Mikšovic
Praha ,

Instagram workshop: jak tvořit reels (videa) a další trendy formáty
Aki Votrubová
Webinář - online ,

Háčkování a pletení v textilním ateliéru v Praze
Anna Lamač Petráková
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: