Obchod pro (ne)obchodníky – aby byl motorem a ne brzdou rozvoje

20140923-181418-lc-free.jpg

Lukáš Cypra

Obchodu se věnuji už 18 let, takže bych vlastně mohl být takový obchodnický dospělák :) Stále mne ale baví objevovat a rozvíjet nové způsoby toho, jak zjistit a pomoci naplňovat potřeby zákazníků na straně jedné a Více o lektorovi »

20140923-181418-lemon89431.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Stejně jako fotbalu, hokeji a marketingu, tak i obchodu rozumí skoro každý ;-) Pokud to vidíte podobně, pak zde budete zřejmě zklamáni a naopak já se příjdu učit k Vám. Ozvěte se, domluvíme se :)

Pokud to vidíte jinak, tak jste zde možná správně.

Velmi rád se dívám kolem sebe, zvlášť na ty, kteří něco tvoří - ať už jsou to umělci, freelanceři, menší firmy či firmy velké. Na to úsilí, péči, energii a nadšení, které vkládají do svých služeb a produktů. 

O to více mne pak mrzí, když je toto všechno zmařeno jen proto, že dotyční nezvládnou výsledky své práce doručit svým zákazníkům (záměrně neříkám prodat...), prostě proto, že jsou experti na to své téma a ne na obchod a jeho rozvoj, ať už v jakékoliv formě a dělají ho prostě proto, že to jinak nešlo.

Takže třeba tento kurz přispěje k tomu, aby více úsilí a energie dorazilo ke svému cíli.

Tento kurz jsem proto připravil pro ty, kteří 

  • k zákazníkům své "zboží" dostávat musejí, i když nejsou v obchodě profíci
  • by profíky v obchodu či business developmentu být chtěli, ale třeba zatím začínají a zkušenosti mají malé či žádné
  • už profíci jsou, ale rádi by objevili něco nového, potkali nové lidi nebo prostě rádi "networkují"

Jak bude kurz probíhat

  • na obchodní proces se podíváme krátce z nadhledu - o čem všem se vlastně bavíme, s čím pracujeme, co jej ovlivňuje
  • poté se již podíváme více do praxe - co by měl mít obchodník, majitel firmy, freelancer či kdokoliv jiný poskytující své služby či zboží vyjasněno, na co by měl znát odpovědi a s čím by měl počítat - pokud možno hned na počátku či co možná nejdříve
  • a nakonec se na jednotlivé části zaměříme detailněji - v příkladech, v odkazech, s tipy a doporučeními 
  • čím více příkladů a vlastních projektů účastníci přinesou, tím více se budeme věnovat právě jim - s nutným zobecněním tak, aby byl kurz přínosem pro všechny

Kde se potkáme a co s sebou

  • lokalitu upřesním - bude to buď některá z kaváren v dosahu metra, případně v Impact HUBu Praha
  • s sebou v podstatě netřeba nic - něco na poznámky či s přístupem k internetu je +, ale není nezbytné

O čem kurz není

  • o tréninku obchodních, prezentačních, vyjednávacích či jiných dovednostech
  • o hodnocení toho, zda Vámi zvolený podnikatelský záměr je ten pravý a správný
  • o zaručených, 100% platných receptech na úspěch ;-)

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.