Lepší služby! Zjistěte, co potřebují vaši zákazníci.

Tereza Kosnarová Venerová
Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v Více o lektorovi »

Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Někdy máte dobré a někdy horší recenze? Všechny Vaše úspěchy i neúspěchy jsou přímo úměrné tomu, jak dobře znáte své zákazníky.
Vezměte si papír a tužku a zkuste si nakreslit svého typického zákazníka. Myslím to vážně, běžte :)
Jak byste ho popsali? Jak je starý? Kde pracuje? Proč má rád právě Vaši službu? Co o Vás říká, když Vás někomu doporučuje? A dělá to vůbec? Proč se k Vám vrací? Proč naopak ne? Kdy naposledy jste s ním mluvili? Kdy naposledy Vám dával zpětnou vazbu, se kterou jste následně pracovali?
Pokud znáte své zákazníky pak víte, na jaké problémy naráží a co potřebují. Službu, kterou jim poskytujete, jste pak schopni upravit na míru jejich potřebám. Nebudete střílet naslepo a zkoušet, co může fungovat. Jednoduše to budete vědět.
Co se na kurzu naučíte?
- Popsat Vašeho zákazníka, jeho potřeby a přání, obavy a očekávání.
- Zmapovat jeho zkušenost s Vaší službou a odhalit i ty nejmenší problémy, na které naráží.
- Dvě metody, jak odstraňovat jejich problémy (na webu i mimo web) a jak přinášet inovace do Vašeho podnikání.
Pro koho je kurz vhodný?
Pro vás, pokud se živíte tím, že pracujete s lidmi a pro lidi. Pokud poskytujete nějakou službu. Máte vlastní produkt. Překládáte. Školíte. Máte jógové studio. Vyrábíte fotoalba. Prodáváte nábytek.
Pokud cítíte, že by vám hlubší znalost preferencí a potřeb vašich zákazníků pomohla poskytovat lepší služby, pak je kurz přesně pro vás.
Program kurzu
1 část
Jak vypadá Váš typický zákazník? Co ho odlišuje od jiných lidí? Proč nakupuje právě u Vás? Jaká jsou jeho očekávání? Co dalšího byste o něm měli vědět? A kolik zcela odlišných typů zákazníků vlastně máte?
První část kurzu věnujeme vytváření obrazu Vašeho typického zákazníka. Naučíte se pracovat s personami.
2 část
Vaše služba není jenom web!
V průběhu druhé části budeme mapovat celou cestu Vašeho zákazníka a odhalovat překážky, na které při využívání Vaší služby naráží. Naučíte se pracovat s metodou Customer Journey mapování.
3 část
Vaši zákazníci můžou narážet na problémy na webu i mimo něj. Ve třetím bloku se naučíte využívat dvě metody, díky kterým budete schopni na zjištěné problémy reagovat inovací Vaší služby.
Kdo kurz vede?
Díky, že jste dočetli až sem :) Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v komerčním sektoru.
Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. Nejdéle se věnuji návrhům webů, ale ne všechny mé projekty jsou čistě digitální. S nábytkovým studiem DEVOTO jsme zkoumali, proč tak málo lidí chodí do jejich showroomu. Aktuálně navrhuji koncept služby pro nové pražské jógové studio. Principy designového myšlení uplatňuji i při výchově svého syna.
Ráda pomůžu zlepšit i Vaši službu!
Další zajímavé kurzy

Online školení Google Analytics 4 prakticky
Webinář - online ,

Hvězda komunikace s Laštovkou na drátě a umělou inteligencí

Poker koučink
Praha ,

Porodem to teprve začíná
Webinář - online ,

Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Improdílny - Otevřené tréninky improvizace
Brno ,

Jak na obsah jako profesionální kreativci
Praha ,

Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Brno ,

Smysluplné rozhovory
Brno ,

Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Vimperk ,
Jestli chcete vědět, jak si udělat uživatelský výzkum sami, jděte na kurz k Tereze. Tereza vám dá tipy, jak se od lidí dozvědět to, co potřebujete a ještě je můžete začít používat hned druhý den.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: