Slavíme 6. narozky!

Lepší služby: Zjistěte, co potřebují Vaši zákazníci

36habhqiwtw-287117ec-2c3b-4173-96f2-e85e4900df34.jpeg

Tereza Kosnarová Venerová

Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v komerčním sektoru.  Své klienty učím,... Více o lektorovi »

36habhqiwtw-287117ec-2c3b-4173-96f2-e85e4900df34.jpeg

Tereza Kosnarová Venerová

Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v komerčním sektoru.  Své klienty učím,... Více o lektorovi »

310lcyrmrid-shop-2607121-1920.jpg
Bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 7 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Tématem kurzu je hledání skutečné hodnoty, kterou může Vaše služba přinášet zákazníkovi. Kurz je rozdělen to tří částí. Na prakticky orientovaném workshopu budeme zjišťovat: 

1) Kdo jsou Vaši zákazníci?

2) Co potřebují, na jaké problémy naráží?

3) Jak můžete tyto problémy odstranit a jak vylepšit Vaši službu tak, aby Vás opakovaně doporučovali a hlavně se rádi a často vraceli. 

Kdo jsou Vaši zákazníci?

Ať už máte květinářství, e-shop, kavárnu, programujete weby nebo prodáváte oblečení, měli byste znát své zákazníky. Vezměte si papír a zkuste si nakreslit Vašeho typického zákazníka. Myslím to vážně, běžte :) 

Jak byste ho popsali? Jak je starý? Kde pracuje? Proč má rád právě Vaši službu? Co o Vás říká, když Vás někomu doporučuje? A dělá to vůbec? Proč se k Vám vrací? Proč naopak ne? V první části workshopu se naučíme, jak tyto a mnohé další informace zjistit a jak s nimi pracovat.

Co potřebují? Jaká je jejich zkušenost s Vaším produktem?

Někdy máte dobré a někdy horší recenze? V druhé části workshopu zjistíme, co všechno ovlivňuje, jak Vás Vaši zákazníci vnímají. Nakreslíme mapu zákaznické zkušenosti. Budeme hodnotit závažnost problémů, nacházet rizika a příležitosti Vašeho podnikání. 

Jaké problémy nejvíce brání rozvoji Vašeho podnikání a jak je odstranit?

Ve třetí části budeme zjištěné problémy odstraňovat. Naučím Vás řadu technik, díky kterým můžete průběžně získávat zpětnou vazbu na své nápady a na inovace v oblasti Vašeho podnikání. 

Jak bude kurz probíhat?

Budeme si navzájem představovat své služby, bavit se o cílových skupinách, kreslit, vymýšlet, poslouchat a dávat si zpětnou vazbu. Vezměte si pohodlné boty, protože rozhodně nebudeme celou dobu sedět. Může se stát, že se nám bude chtít vyběhnout na ulici a rovnou si nápady otestovat na kolemjdoucích.  

Vše, co Vás naučím, vychází z pravidel a principů designového myšlení. Jde o efektivní způsob řešení problémů, který vždy začíná perfektním poznáním cílové skupiny a končí inovativním řešením zjištěného problému.  

Co se naučíte?

  1. Popsat přesně Vašeho zákazníka, jeho přání, očekávání a problémy, na které naráží při používání Vašeho produktu / služby.
  2. Udělat si mini-výzkum kdykoliv bude třeba a se zjištěnými informacemi umět pracovat.
  3. Zjišťovat zpětnou vazbu a využívat ji k rozvoji Vašeho podnikání.
  4. Testovat Vaše nápady.
  5. Nakreslit mapu zákaznické zkušenosti.
  6. Identifikovat příležitosti a hrozby.
  7. Naučit se vytvářet inovativní řešení odhalených problémů. 

Komu je kurz určen? 

Děláte weby, šijete oblečení, vyrábíte hrnky nebo dorty, prodáváte květiny, nábytek nebo cvičíte jógu? Kurz je určen všem, kteří chtějí svým zákazníkům poskytovat lepší služby. Vůbec nevadí, pokud žádnou službu zatím neprovozujete, ale teprve se na to chystáte. Jste totiž v té nejlepší fázi začít přemýšlet o potřebách Vašich zákazníků.

Pokud máte i tak obavu, zda je pro Vás workshop vhodný, ozvěte se mi.

Kdo kurz vede?

Díky, že jste dočetli až sem :) Jmenuji se Tereza a 10 let se věnuji výzkumu a navrhovaní služeb. Jsem lektorkou kurzů designového myšlení, designu služeb a UX designu na univerzitách i v komerčním sektoru. 

Své klienty učím, jak využívat metody designového myšlení pro zlepšení služeb, které poskytují. Nejdéle se věnuji návrhům webů, ale ne všechny mé projekty jsou čistě digitální. S nábytkovým studiem DEVOTO jsme zkoumali, proč tak málo lidí chodí do jejich showroomu. Aktuálně navrhuji koncept služby pro nové pražské jógové studio. Principy designového myšlení uplatňuji i při výchově svého syna. 

Ráda pomůžu zlepšit i Vaši službu!

Doprovodné fotky

  • 4k34dh2o0j1-dscf7491.jpg
  • 89g4acjpcsg-dscf7451.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.