Komunikace značky: PR, soci sítě, obsah a co dál?

20130320-221423-423050-4871895555253-210933245-n.jpg

Roman Hřebecký

Ahoj, jsem Roman. Roman Hřebecký. Spoustu let dělám PR, sociální sítě a copywriting. Díky těmhle zkušenostem umím dneska tolik moderní content marketing. Zaměřuji se v něm na image značky a na marketingově využitelné Více o lektorovi »

20130322-111610-8493641623-5efb926d54-b.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 27 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

  • PR hýbe světem marketingu pár let.
  • Copywriting je pecka taky nějaký pátek.
  • Sociální sítě vzývá každý druhý.
  • Content marketing je mantra současnosti.

A co je na tom nejlepší? Každý o tom mluví, všichni to chtějí, ale čert ví, proč vlastně. A přitom

  1. Vyznat se v tom není nic složitého.
  2. Možná nic z toho nepotřebujete...
  3. ...a jestli jo, zvládnete si tenhle marketing rozhýbat sami...
  4. ...nebo budete mít po tomhle kurzu jasno, co chcete, co potřebujete a příště už se nenecháte napálit

Vystrčte hlavu z krabice. Zažeňte profesní slepotu. Stačí si uvědomit, jak využít to, co umíte, nebo co umí vaši klienti, a že pro propagaci existuje fůra kanálů. Vyberte si ty funkční. Ale všechny, prosím pěkně. A nezapomeňte je propojit. Ušetříte energii, čas i peníze.

Věřím tomu, že:

  • Kvalitní PR a dobrá komunikace na sociálních sítích mohou být cestou k úspěchu.
  • Kreativita může být levnější a efektivnější než PPC a SEO, nebo je skvěle doplní.
  • Dobré texty (copywriting) u vás na webu nebo na sociálních sítích mají přesah do PR (nebo by aspoň měly mít).
  • Obsah a informace, které o své značce publikujete, nebo které o ní vyjdou, je možné recyklovat a opakovaně využívat.

Naučte se rozpoznat, co všechno pro svůj marketing potřebujete, nebo co chce váš klient. 

Určeno všem, kdo:

  • chtějí mít jasno v propagaci podlinkovými kanály
  • “jen” píší (copywriteři)
  • dělají “jen” PR (píáristi)
  • jsou “jen” specialisté na sociální sítě.

Kašleme na teoretickou nalévárnu aneb:

  • v kurzu dostanete prostor vy a vaše marketingové otázky
  • dostanete okamžitou zpětnou vazbu a další pohledy na to, jak (se) marketovat
  • prakticky si ověříte, že uvažovat o marketingu není taková věda, jak by se mohlo zdát
  • využijete selský rozum
  • budete networkovat - setkáte se s řadou zajímavých lidí. I těch, kteří vás někam posunou
  • nebo budete prostě jen poslouchat, vstřebávat a přemýšlet

Adrenalinová marketingová show je tu pro vás. (pssst - tahle věta je hrozivý propagační blábol) 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.