Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Každému z nás se stává, že narazí na člověka v ráži, na někoho, kdo se zlobí, vzteká se a slovně útočí na své okolí. Pro toho, kdo pracuje s lidmi, kdo jedná s klienty či zákazníky, to může být dokonce denní chleba. Jsou to obvykle situace plné stresu, negativních emocí, které jen málokdy vyústí v kvalitní řešení pro všechny zúčastněné. Pojďme se naučit, jak tyto situace zvládnout inteligentně, s grácií a v dobré pohodě. Žádné triky a fígle, prostě postupy založené na poznatcích moderní psychologie.

 

V kurzu si povíme něco o původu a druzích agrese, čímž si vytvoříme základ pro pochopení mechanismů, které se v interakci s agresorem uplatňují. Osvětlíme si základní typy reakcí na útok. Pak přejdeme k tomu, jak můžeme vzniku agresivního chování u svého protějšku předcházet.

Následně se naučíme, jak je vhodné reagovat, pokud k agresivnímu chování přece jen dojde, a to včetně praktických informací k vlastní sebeobraně.

Na závěr se budeme věnovat tomu, jak po se po takové události postarat sami o sebe, abychom si stres a případné šrámy na duši nenesli s sebou dál.

Teorii ověříme na několika videoukázkách a vše prakticky natrénujeme v modelových cvičeních. To vše pod vedením dvou psycholožek a zkušených lektorek, které tyto dovednosti jednání s agresivními jedinci učily pracovníky profesí vyžadujících zvládnutí obzvláště náročné klientely. Jedna z psycholožek má navíc mnohaletý výcvik v sebeobraně.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.