Jak účinně propagovat značku i s malým rozpočtem

20150514-195531-img-2583-001.jpg

Filip Doskočil

Marketingu se věnuje 10 let. Začínal jako grafik a designér až nakonec založil reklamní agenturu a začal se věnovat návrhu strategií a kampaní. Specializuje se Více o lektorovi »

2300040-20120428-104630-kurz.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 20 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Rozjíždíte nový projekt? Hledáte způsoby jak oslovit ty správné lidi? Chcete vědět jak dělat marketing s minimálním rozpočtem, tak aby to přinášelo výsledky?

Marketing je business disciplína, která má jediný úkol: prodat více Vašich produktů za vyšší ceny více zákazníkům a mnohem častěji. - Segio Zyman, exCMO Coca-Cola Company.

Cílem kurzu je naučit Vás jak prakticky plánovat propagaci vaší značky od strategie až po jednotlivé kampaně. Vše je zaměřeno pouze na efektivní metody propagace, které přináší měřitelné zisky. Paretovo pravidlo 80/20 je stěžejním bodem celého kurzu a kurz se soustředí jen na to co má největší sílu přivést k vám zákazníky. Vše co Vás naučím, budete moci lehce aplikovat a přinese Vám to výsledky.

Kurz je zaměřen prakticky. Vše co budeme probírat, je z praxe a uvidíte reálné příklady.

Co se naučíte?:

  • Jak vytvořit strategii
  • Jak se odlišit od konkurence
  • Jak vytvořit silné poselství
  • Jak oslovit ty správné zákazníky
  • Jak chytře využít omezený rozpočet
  • Jak vše naplánovat

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.