Jak si říct o doporučení? Aneb jak zákazník zákazníka přivádí...

20150828-144847-doporuceni-2.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

POTENCIÁLNÍ ZÁKAZNÍK -> PRODEJNÍ ROZHOVOR -> ANO/NE -> NASHLEDANOU......A to celé v režimu FD (furt dokola) Je vám to povědomé ? Bohužel zde většina podnikatelů/obchodníků končí. O to větší prostor pro vás, kteří se nechtějí zařadit mezi většinu a mají motivaci tento málo využitý prostor "zobchodovat". Pojďmě si říct jak a proč má smysl se DOPORUČENÍM zabývat.

Kurz je pro :

  • podnikatele
  • živnostníky
  • obchodník
  • vlastně pro všechny :-)

V bodech co vás čeká :

  • Doporučení a jeho přínos
  • Proč si neříkáme o doporučení
  • Kde všude se dá říct o doporučení
  • Jak zabudovat do "mozků" duležitost aktivity si o doporučení říkat
  • Jak si začít říkat o doporučení u zákazníků
  • Metodika doporučení v přímém obchodu
  • Metodika doporučení v nepřímém obchodu
  • Jak často a kolik doporučení od zákazníků brát
  • Jak změnit zažité vzorce, že mi nikdo doporučení nedá
  • Nakonec vám dám vodítko, jak si vytvořit vlastní postup, kterým si budete o doporučení říkat VY.

Není nic horšího než mít v pondělí prázdný diář a čekat že zazvoní telefón. Opět jde o proces a systematickou usilovnou práci. Příjde den kdy budete mít "nápráskaný diář" kdy zákazníci volali vám.

 

 

 

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.