Jak profitovat z marketingového myšlení?

5227720-marketing-thinking.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Spousta firem "dělá" marketing, tak proč najednou marketingové myšlení? To co mnoha podnikatelům chybí, je myšlení z pohledu klienta. Kdo je náš klient, co dělá, jaké produkty nakupuje, jaký má životní styl, jaké finance má k dispozici a tak dále. Musíme rozumět tomu, jaké problémy naši klienti řeší a jak jim náš produkt, nebo služba může pomoct. Tohle nazýváme marketingové myšlení.

 

Na semináři o marketingovém myšlení, se dozvíte:

1) Proč tak vysoké procento firem neuspěje a jak neúspěchu předejít
2) Jaké jsou důvody neúspěchu v podnikání a jak se jim vyhnout
3) Co je marketing, jaké jsou definice a jak je správně pochopit
4) Marketingový mix a jeho vývoj
5) Vaše produkty a služby, představte se
6) Reputační marketing
7) Marketingové přístupy - reálné příklady
8) Diskuze
9) Networking, seznámení s ostatními účastníky, výměna kontaktů

 

Ohlasy z předešlého kurzu:

 "Musím říct, že jsem atmosféra zcela předčila mé očekávání a byla jsem doslova nabytá energií. Původně jsem čekala spíš přednášku na téma marketing a říkala jsem si, jestli mě to vůbec bude bavit a budu to umět implementovat do praxe. Ale výsledek byl úplně jiný. Super skupinová diskuse na téma marketingového chování, myšlení a uvažování, sdílení a předávání zkušeností, skvělý networking - moc se mi to líbilo a dalo mi to spoustu energie + pobavilo mě to. Moc za to děkuju :)"

 

Kdy 8.6.2016 od 9.00 do 11.30 hlavní část
od 11.30 do 12:00 networkingová část

Kde: Náměstí 14. října 1307/2, 150 00, Praha 5. Zvonek: Comeflex

Jak k nám:

TRAM: Zastávka Zborovská (4, 7, 10, 14, 16)
METRO B: Anděl, pak pěšky asi 5 minut
AUTEM: Parkování v OC Nový Smíchov - 3 hodiny zdarma.

 

Těšíme se na Vás!

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.