Jak NEvyhořet

20120901-230839-P1150825.JPG

Jaroslava Dvořáková

Jsem terapeut, psycholog a lektor měkkých dovedností. Školím témata z oblasti komunikace, zvládání stresu, duševní hygieny apod. Pořádám semináře pro lidi z pomáhajících profesí i pro zaměstnance ve veřejné správě či z Více o lektorovi »

20120916-231152-1327383_64930133.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Cítíte se dlouhodobě a neúměrně vytíženi v zaměstnání i osobním životě? Jste často ve stresu? Nemáte už sílu takto dále pokračovat? Pak vám hrozí tzv. vyhoření (burn out syndrom). Stále více lidí se dostává do situací, kdy jako by jim docházely síly, cítí se přetížení, nerózní a vystresovaní. Od těchto pocitů celkového stavu vyčerpání je jen malý krok ke skutečnému syndromu vyhoření. Jeho příčiny tkví nejčastěji v příliš vysokých pracovních, společenských či vztahových očekáváních a /nebo v osobnostních dispozicích. Zažíváte některou z popsaných potíží nebo si jich všímáte u někoho z vašich blízkých? Chcete s tím něco dělat a chcete se o syndromu vyhoření něco dozvědět? Tak přijďte na kurz.

Dozvíte se:

  • jak syndrom vyhoření poznáte a čím se liší od „obyčejného“ stresu
  • jaké jsou tři hlavní příznaky vyhoření, typický vývoj syndromu vyhoření
  • jaké vnější vlivy způsobují vyhoření
  • jaké jsou vaše stresory, co vám energii dává a co bere
  • jaké rysy vaší osobnosti zvyšují riziko vyhoření
  • jak jste náchylní k syndromu vyhoření - test
  • jak se bránit - jednoduché techniky, které vám pomohou

Konfucius: „Každá cesta začíná prvním krokem.“

Důležité je zkrátka začít – to je ten první a rozhodující krok na vaší cestě ke spokojenému životu…

Doprovodné fotky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?