Naučmese MiniFest

Jak na propagaci a komunikační strategii?

2n27xih69au-28378067-10210640870928679-854825941072054429-n.jpg

Tomáš Dvořák

Na mých vizitkách si můžete přečíst pozice jako PR manažer, Event koordinátor, Kouč osobního rozvoje, či Projekt manažer. Ale je toho mnohem víc. Jsem nadšenec do nových technologii a... Více o lektorovi »

2n27xih69au-28378067-10210640870928679-854825941072054429-n.jpg

Tomáš Dvořák

Na mých vizitkách si můžete přečíst pozice jako PR manažer, Event koordinátor, Kouč osobního rozvoje, či Projekt manažer. Ale je toho mnohem víc. Jsem nadšenec do nových technologii a... Více o lektorovi »

93tk8snwxji-arrows-box-business-533189.jpg
bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 6 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Pojďme spolu nastavit komunikační strategii vašeho produktu či služby. Je jedno zda-li jste začínající designer, podnikatel, NGO, či malá firma.

V první polovině kurzu se podíváme na jednotlivé komunikační platformy, zjistíme jak nastavit dlouhodobou komunikační strategii a vytvoříme profil cílové skupiny na kterou chceme propagaci zaměřit. V druhé polovině se zaměříme na vytvoření komunikační strategie na míru a na metody jak analyzovat její úspěšnost.

 

Co nás čeká?

Kurz bude rozdělen na tyto části:

1. Jak propagovat produkt, či službu které nabízíte?

  • zjistíme jaké možnosti propagace máme?

  • jak nastavit dlouhodobý komunikační plán

  • jak při komunikaci využít soc. sítě a různé další formy propagace

2. Jaké máme platformy?

  • probereme možnosti sociální sítí a komunikaci na nich

  • pobavíme se o „good practice“ řešeních.

  • řekneme si kolik času je potřeba této komunikaci věnovat a jak to dělat efektivně

3. Sestavme profil toho, na koho cílíme

  • sestavíme profil cílové skupiny

  • projdeme si jaké jsou formy cílené propagace

  • zjistíme jak zacílit dlouhodobou komunikační kampaň na cílovou skupinu

4. Jednotlivé konzultace, vytvoření strategie a analýza výsledků

  • po analýze produktu a cílové skupiny se pokusíme vytvořit cílenou kampaň

  • zjistíme jak jí co nejlépe implementovat do již existující komunikace o produktu

  • povíme si něco o možnostech analýzy výsledků propagace a hodnocení úspěšnosti kampaní

Pro koho je tento kurz určen?

Tento kurz bude přínosný zejména pro ty, kteří s komunikací svého produktu či služeb teprve začínají, nebo se snaží komunikaci zefektivnit a dát jí nějakou jasnější strategii. Jedinečností tohoto kurzu je možnost trochu lépe porozumět svému produktu z pohledu propagace a na základě toho sestavit rozumnou a efektivní komunikační strategii.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.