Jak na propagaci a komunikační strategii?

Tomáš Dvořák
Na mých vizitkách si můžete přečíst pozice jako PR manažer, Event koordinátor, Kouč osobního rozvoje, či Projekt manažer. Ale je toho mnohem víc. Jsem nadšenec do nových technologii a mezinárodních vztahů, zároveň tak Více o lektorovi »

Kurz bohužel není aktivní
Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)
Pojďme spolu nastavit komunikační strategii vašeho produktu či služby. Je jedno zda-li jste začínající designer, podnikatel, NGO, či malá firma.
V první polovině kurzu se podíváme na jednotlivé komunikační platformy, zjistíme jak nastavit dlouhodobou komunikační strategii a vytvoříme profil cílové skupiny na kterou chceme propagaci zaměřit. V druhé polovině se zaměříme na vytvoření komunikační strategie na míru a na metody jak analyzovat její úspěšnost.
Co nás čeká?
Kurz bude rozdělen na tyto části:
1. Jak propagovat produkt, či službu které nabízíte?
-
zjistíme jaké možnosti propagace máme?
-
jak nastavit dlouhodobý komunikační plán
-
jak při komunikaci využít soc. sítě a různé další formy propagace
2. Jaké máme platformy?
-
probereme možnosti sociální sítí a komunikaci na nich
-
pobavíme se o „good practice“ řešeních.
-
řekneme si kolik času je potřeba této komunikaci věnovat a jak to dělat efektivně
3. Sestavme profil toho, na koho cílíme
-
sestavíme profil cílové skupiny
-
projdeme si jaké jsou formy cílené propagace
-
zjistíme jak zacílit dlouhodobou komunikační kampaň na cílovou skupinu
4. Jednotlivé konzultace, vytvoření strategie a analýza výsledků
-
po analýze produktu a cílové skupiny se pokusíme vytvořit cílenou kampaň
-
zjistíme jak jí co nejlépe implementovat do již existující komunikace o produktu
-
povíme si něco o možnostech analýzy výsledků propagace a hodnocení úspěšnosti kampaní
Pro koho je tento kurz určen?
Tento kurz bude přínosný zejména pro ty, kteří s komunikací svého produktu či služeb teprve začínají, nebo se snaží komunikaci zefektivnit a dát jí nějakou jasnější strategii. Jedinečností tohoto kurzu je možnost trochu lépe porozumět svému produktu z pohledu propagace a na základě toho sestavit rozumnou a efektivní komunikační strategii.
Další zajímavé kurzy

Jak změnit svůj život(ní styl) - kde začít?
Kdekoli v ČR ,

Lifestyle hacking aneb Jak se stát digitálním nomádem nebo nomádkou?

Pravidelný kurz improvizace
Brno ,

Jak změnit svůj život i při nedostatku trpělivosti
Praha ,

Komunita importérů: Čína strategicky
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne

Zpěv po mongolsku: Dech, meditace hlasem a alikvoty
Brno ,

Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Praha ,

Improdílny - Otevřené tréninky improvizace
Brno ,

Světelný kořen – rostlina budoucnosti
Slovenská Republika ,

Návod na spokojený život - moje zkušenosti s meditací
Praha ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: