Jak na Facebook reklamu v kostce

48d91lscp978c9h-kofeinak-54-kopie.jpeg

Daniela Nemravová

Online marketingu se věnuji více než 7 let. Mám oficiální Facebook / Meta certifikace Digital Marketing Associate a Media Buying Professional. Prostředí Více o lektorovi »

48d91lscp978c9h-kofeinak-54-kopie.jpeg

Daniela Nemravová

Online marketingu se věnuji více než 7 let. Mám oficiální Facebook / Meta certifikace Digital Marketing Associate a Media Buying Professional. Prostředí Více o lektorovi »

68mk507odvdjj55-naucmese-700x525-1.jpg
Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Poznámka k termínu

Zhruba 5,5 hodiny budeme řešit nastavení pouze Tvých Facebook/Instagram kampaní - individuálně a na míru Tvým potřebám. Vhodně i jako konzultace pro pokročilejší specialisty - stačí kontaktovat a domluvíme se na úpravě obsahu kurzu. Včetně pauzy na oběd.

Jak vytvořit Business Manager? Co je klíčové během nastavení kampaní, a co je jen "nice to have"? A jak na nastavení měření pomocí Meta (Facebook) pixelu? Ráda vás tou "facebookovou džunglí" provedu. :) Zaměříme se na best practice pro tvorbu kampaní. Řekneme si, která nastavení jsou pro efektivitu reklam klíčová. Na závěr navíc dostanete checklist pro kontrolu kampaní před jejich spuštěním

Kurz je určený pro všechny, kteří si chtějí upevnit základy - od studentů, přes správce obsahu na sociálních sítí, až po podnikatele a marketing manažery. Něco už máte "naklikáno", ale ještě si nejste jistí? Kurz ocení začínající i mírně pokročilí. Na konci kurzu budete vědět, co je potřeba zajistit před spuštěním prvních reklam a budete umět nastavit jednoduchou kampaň, která přivede uživatele na váš web.

Aby byl kurz maximálně přínosný, je jeho kapacita omezena na 4 až 8 účastníků. Díky tomu budeme mít dostatek prostoru pro diskuzi a případné dotazy. Jsem také otevřená dodatečným konzultacím po skončení kurzu. 

Osnova kurzu:

  • Business Manager - které sekce byste měli určitě znát
  • Meta / Facebook pixel - jak na jeho nastavení
  • Tvorba publik - jak zacílit uživatele, kteří se např. podobají vašim zákazníkům
  • Katalog - jak využít vlastní databázi produktů a nastavit produktovou reklamu
  • Nastavení první kampaně, reklamní sady a reklamy - od A do Z
  • Základy copywritingu - jak psát reklamní texty, které budou fungovat

Školení je pouze osobně v Praze. Pokud byste ocenili jiné místo a kapacita kurzu by se naplnila, napište mi a můžeme se domluvit. Kurz je praktický a kladu důraz na to, abyste si vše vyzkoušeli se mnou. Bude dost prostoru pro diskuze a dotazy. Podmínkou kurzu je proto vlastní notebook. Zároveň se neobejdete bez přístupu do Business Manageru - pokud ho nemáte, můžete si ho založit - kdybyste si nevěděli rady, ozvěte se a společně se na to podíváme.

Po absolvování nabízím do 10 dní od konání kurzu konzultaci nastavení kampaní zdarma (do jedné hodiny, poté je konzultace placená). 

V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.