Jak na autentickou značku (konzultace)

95j9f41l2d63cqb-millo-lin-ibngtbpnuma-unsplash.jpeg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Vaše značka je něco, co vás odliší od konkurence a osloví zákazníky. Ale to už dávno víte, viďte? Ja vám poradím, jak vytvořit autentickou značku, které bude naprosto souznít s vašimi hodnotami, a přitáhne lidi, kteří by klidně mohli být vaši přátelé.

V čem vám poradím:

Jak vytvořit značku - navedu vás pokud jste na začátku marketingu vašeho projektu a vůbec netušíte, jak začít a odkud, pak jste tady správně.

Jak sjednotit komunikaci na různých kanálech - vykat v mailu a tykat na Instáči? a co Linkáč?, poradím jednoduchý trik na všechny záludné kanály

Jak zjistit o čem psát - psát na sítě a nenudit za vlast může být oříšek, společně vymyslíme témata, se kterými nešlápnete vedle

Jak na rebrand - vaše značka byla cool naposledy před deseti lety?, nevěšte hlavu, ukážu vám jak svou značku vrátíte znovu do hry

Co dostanete:

- Konkrétní kroky ke zlepšení

- Dokument s výstupy konzultace/ workshopu

- 20% slevu na mé další kurzy

- Jeden následný feedback po mailu nebo Whatsappu.

Co na konzultace řekli ostatní:

“Martin byl na naši konzultaci nejen perfektně připraven, ale dokázal pohotově reagovat i úpravy zadání v průběhu rozhovoru, stejně jako "střílet" konkrétní nápady na název nového projektu. Osobně ale nejvíce pozitivně hodnotím, že konzultace s Martinem byla maximálně efektivní. Během méně než hodiny jsme dokázali probrat celé moje téma a domluvit se na případnou další spolupráci v další fázi našeho projektu. Děkuji.”

Kristýna Mertlová, spoluzakladatelka Tvojelaska.cz

“Martin je nejlepší porodník projektů, kterýho znám. Marketing našeho newsletteru dokázal nastartovat doslova přes noc a za pár dní vykouzlil 300% nárůst odběratelů. Nemám slov.”

Honza Tůma, zakladatel Balanc.online

Při konzultaci budu používat jednoduché postupy ze Slow marketingu, směru, který jsem vytvořil, abych do marketingu pomohl vnést více autenticity a aby marketing opravdu sloužil. Jak vám, tak i vašemu zákazníkovi. Přesvědčte se sami na slowmarketing.cz.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.