Jak co nejlépe prodat svou firmu

5u489hbi1hn-dsc-5802-ondrej-u-flipchartu.jpg

Ondřej Klofáč

Vystudoval jsem Mezinárodní vztahy na VŠE a přes 15 let jsem pracoval v poradenství pro nadnárodní společnosti. Více o lektorovi »

5u489hbi1hn-dsc-5802-ondrej-u-flipchartu.jpg

Ondřej Klofáč

Vystudoval jsem Mezinárodní vztahy na VŠE a přes 15 let jsem pracoval v poradenství pro nadnárodní společnosti. Více o lektorovi »

5u489hbi1hn-dsc-5802-ondrej-u-flipchartu.jpg

Ondřej Klofáč

Vystudoval jsem Mezinárodní vztahy na VŠE a přes 15 let jsem pracoval v poradenství pro nadnárodní společnosti. Více o lektorovi »

6kgjg8lvw0g-potreseni-rukou-kopie-2.jpg

Kurz je individuální

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Poznámka k termínu

Termín konání je možné dohodnout dle časových možností obou stran.

Poznámka k termínu

Termín si můžeme individuálně dohodnout.

Při prodeji firmy je většinou vidět dramatický rozdíl mezi know-how prodávajícího a kupujícího. Kupující bývá mnohem zkušenější, protože takové transakce již mnohokrát dělal. Ví, co chce, jak toho dosáhnout, jak jednat… Prodávající často tímto procesem nikdy neprošel a má o řadě věcí zkreslené představy.

Prodej nezačíná sháněním kupujícího, ale mnohem dříve. Jak pojmout celý proces od A do Z, tak o tom je tento kurz.

V kurzu společně probereme:

  • Jak se připravit a kdy začít prodávat
  • Nejlepší a nejhorší čas k prodeji
  • Časté mýty
  • Jak dlouho to trvá
  • Jaká je cena za firmu
  • Kdy kupujícímu sdělit svou představu o ceně
  • Jak probíhá due diligence
  • Co s kostlivci ve skříni
  • Co neočekávat
  • Co dělat a co rozhodně nedělat
  • Jak přemýšlí kupující
  • Jaké druhy kupujících existují a jak s nimi jednat
  • Daně
  • Právní aspekty
  • Co následuje po prodeji

Něco o mně

Pracoval jsem 15 let pro největší světové poradenské firmy (od roku 1990 Coopers & Lybrand, od 1998 Price Waterhouse, od 2000 PricewaterhouseCoopers). Mojí specializací byly Mergers&Acquisitions čili fúze, nákupy a prodeje firem. Radil jsem při prodeji Brněnských veletrhů, sítě čerpacích stanic Shell a DEA, firem ze skupiny Aral a Castrol, ale i při prodeji firmy na výrobu mražené pizzy, ventilů do ropného průmyslu, lokomotiv, skel do brýlí, reklamních a internetových agentur a mnoha dalších. Viděl jsem, jak se dají prodělat velké miliony nezkušeností prodávajících.

Pak jsem si jednu firmu založil sám a po osmi letech ji prodal. Na vlastní kůži jsem si tak vyzkoušel všechno, co jsem předtím radil. Své zkušenosti rád předám dalším.

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.