Jak cíleně vystavět obchodní schůzku - II. část

73b7wbe4jbv-office-3295556-1920-1.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Začínáte s obchodováním? Chcete vědět, jak na to, jak vystavět schůzku a vést jednání? Nebo už jste zkušený obchodník a chcete si některé věci osvěžit? Nebo podnikáte a obchod je jen nutnou součástí vaší práce? Pak právě pro vás je určený tenhle trénink. 

Obsahem je pohled na obchodní jednání v celé jeho šíři a hloubce. Zaměříme se na:

  • jak se získanými informacemi pracovat a jak je použít k návrhu řešení pro zákazníka,
  • sestavení finálního návrhu vč. ceny a případného vyjednávání,
  • závěrečnou fázi jednání a
  • analýzu po schůzce. 

Všechna témata jsou podpořená obchodními technikami, jejichž zvládnutí vytváří předpoklady pro úspěšné uzavírání obchodů na jednáních. Celý tento trénink je doplněn o příklady z každodenního života. Sám obchoduji již 17 let, mám za sebou více než 2.000 jednání, obchodoval jsem s velkými korporacemi i menšími firmami, stavěl a rozvíjel obchodní týmy, řešil jsem průšvihy, užíval si chvíle uzavřených velkých obchodů, a v životě mnohé zažil.

Co trénink může vyřešit?

  • Vnese jistotou do obchodování,
  • ukáže, jak vypadá obchodní schůzka,
  • uvědomit si, v jaké fázi jednání se obchodník se zákazníkem nachází,
  • díky tomu zefektivní interní komunikaci (např. při sestavování nabídek, při sestavování vyjednávacího týmu, firemních prezentacích, apod.),
  • vědět, kdy mlčet a kdy mluvit,
  • sníží počet odchozích zákazníků,
  • zvýší počet uzavřených obchodů.

Trénink trvá 1 den. Jsou vypsané dva druhy termínů. Jeden celý den a nebo je trénink rozdělený na dvě části - vždy dva dny odpoledne (označené, zda jde o první nebo druhou část, stojí za to přihlásit se na obě části).

Jak trénink probíhá?

  • Teoretická část zaměřená na předání všech důležitých informací,
  • praktická část, která doplňuje teorii - jde to hned za sebou,
  • účastníci sami a ve skupinách pracují na úkolech, které následně projdeme v celé skupině,
  • sdílení zkušeností - nacházíme praktická témata společná pro skupinu a na těch následně pracujeme,
  • každý si udělá svůj plán na to, co začne po tréninku hned dělat.

Co mít s sebou: vědět o sobě, jak obchoduji, jak mi to funguje, čím jsem do teď prošel a co bych chtěl ve své profesi dosáhnout.

Co budete mí po tréninku: jistotu v obchodování, fungující obchodní přístupy, našlápnuto k více uzavřeným obchodům, více zákazníků a vytištěný prezentační materiál s vašimi poznámky, abyste se k tréninku mohli vracet i po jeho skončení.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.