Štěstí přeje připraveným! Jak na obchodní schůzku? Celý den.

8c7b5uquy9p-office-3295556-1920-1.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Stejně jako dům i schůzka se staví od základu.

Už se vám někdy stalo, že jste přišli zpátky do kanceláře nebo domů po schůzce a říkali jste si: “Ještě jsem měl říct tohle a kdybych to řekl, mohl jsem vyjednat lepší podmínky, nebo jsem alespoň nemusel dělat tak velké ústupky”. Nebo: “Ty jo, on to asi moc nepochopil, už se asi neozve”. Po tréninku budete mít návod, jak to příště udělat tak, abyste byli úspěšní.

Obsahem je pohled na obchodní jednání v celé jeho šíři a hloubce. Zaměříme se na:

  • přípravu - věcnou, organizační, časovou, personální,
  • zahájení jednání s kontaktními osobami,
  • co, jak a z jakého důvodu na schůzce zjišťovat,
  • jak se získanými informacemi pracovat a jak je použít k návrhu řešení pro zákazníka,
  • sestavení finálního návrhu vč. ceny a případného vyjednávání,
  • závěrečnou fázi jednání a
  • analýzu po schůzce. 


Všechna témata jsou podpořená obchodními technikami, jejichž zvládnutí vytváří předpoklady pro úspěšné uzavírání obchodů na jednáních. Celý tento trénink je doplněn o příklady z každodenního života. Sám obchoduji již 17 let, mám za sebou více než 2.000 jednání, obchodoval jsem s velkými korporacemi i menšími firmami, stavěl a rozvíjel obchodní týmy, řešil jsem průšvihy, užíval si chvíle uzavřených velkých obchodů, a v životě mnohé zažil.

Co trénink může vyřešit?

  • Vnese jistotou do obchodování,
  • ukáže, jak vypadá obchodní schůzka,
  • uvědomit si, v jaké fázi jednání se obchodník se zákazníkem nachází,
  • díky tomu zefektivní interní komunikaci (např. při sestavování nabídek, při sestavování vyjednávacího týmu, firemních prezentacích, apod.),
  • vědět, kdy mlčet a kdy mluvit,
  • sníží počet odchozích zákazníků,
  • zvýší počet uzavřených obchodů.

Trénink trvá 1 celý den. Jsou vypsané dva druhy termínů. Jeden celý den a nebo je trénink zúžený na 4 hodiny a obsahuje menší detail a méně praktických situací.

Jak trénink probíhá?

  • Teoretická část zaměřená na předání všech důležitých informací,
  • praktická část, která doplňuje teorii - jde to hned za sebou,
  • účastníci sami a ve skupinách pracují na úkolech, které následně projdeme v celé skupině,
  • sdílení zkušeností - nacházíme praktická témata společná pro skupinu a na těch následně pracujeme,
  • každý si udělá svůj plán na to, co začne po tréninku hned dělat.

Co mít s sebou: vědět o sobě, jak obchoduji, jak mi to funguje, čím jsem do teď prošel a co bych chtěl ve své profesi dosáhnout.”

Co budete mí po tréninku:

- jistotu v obchodování

- fungující obchodní přístupy a techniky

- našlápnuto k více uzavřeným obchodům

- více zákazníků

- vytištěný prezentační materiál s vašimi poznámky, abyste se k tréninku mohli vracet i po jeho skončení.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.