Jak budovat skutečně výkonný a motivovaný tým na dálku

10dhqkn2cfm0575-200819-reginakubcova-0575.jpg

Regina Kubcová

Mnoho let jsem strávila ve firmách, kde jsem se převážně věnovala organizaci práce, nastavování a optimalizaci firemních procesů a řízení nejrůznějších projektů Více o lektorovi »

7zz3r9qq3i1qmwn-200819-reginakubcova-0131.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Převést tým zvyklý pracovat společně v kanceláři do online prostředí bez osobního kontaktu může mít svá úskalí. Důležité je vědět, na co přesně se zaměřit a čím začít. Lidé potřebují záchytný bod, aby se co nejrychleji vrátili zpět do rovnováhy. Budoucnost už nebude jen o práci v kancelářích, ale o hybridních a remote týmech, které musí spolupracovat jinak, než byly zvyklé.

  • Potřebujete skloubit práci lidí v kanceláři a na home office (hybridního týmu)?
  • Chcete, aby váš hybridní nebo remote tým šlapal jako hodinky?
  • Potřebujete zvýšit motivaci a výkon týmu?
  •  Zajímá vás, jak kolegy lépe motivovat a jak utužovat vzájemné vztahy i na dálku? 
  • Trpí váš tým odloučením a na home office klesá jeho pracovní nasazení?

Na workshopu vám ukážeme, že stačí pár drobných změn a váš tým bude samostatný a spolehlivý i bez vašeho neustálého dohledu v kanceláři i mimo ni.

"Klíčem k úspěchu je schopnost pružně a rychle přizpůsobit fungování firmy ve výrazně změněných či ztížených podmínkách."

Co se na workshopu dozvíte?

  • Jaká specifika přináší řízení týmu na dálku a na co si dát pozor?
  • Jak nastavit funkční komunikaci a spolupráci remote týmu?
  • Jak zajistit, aby lidé dodržovali nastavená pravidla?
  • Jak budovat důvěru, podpořit motivaci a nahradit osobní kontakt v týmu při práci na dálku?
  • Proč se zabývat posláním, vizí a hodnotami při každodenní práci?
  • Jak vyřešit zastupitelnost klíčových lidí ve vašem týmu?
  • Jak zajisti, aby lidé změnu přijali a jak pracovat s těmi, co se jí brání?

Komu workshop nejvíce pomůže?

  • Workshop, je určený pro podnikatele a majitele start-upů, mladých i déle fungující firem.
  • Majitelům, manažerům a teamleaderům firem, které se náhle rozrostly nebo se na růst chtějí připravit.
  • Všem, kdo potřebují přeorganizovat práci ve své firmě nebo v týmu.
    Majitelům malých a středních firem, kteří zatím nepracují s procesy vědomě nebo úplně začínají.

Na workshopu zazní mnoho témat k přemýšlení se spoustou příkladů z praxe z prostředí byznysu i nezisku. Workshop probíhá interaktivní formou, na které účastníci oceňují zejména výměnu zkušeností a je pro ně velkým zdrojem inspirace. 

Přijďte si pro povzbuzení, naději a ujištění, že v tom nejste sami a že váš tým dokážete zvednout ze židle i na home office. 


Odnesete si důležité AHA momenty, které můžete okamžitě implementovat do praxe.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.