Internetový marketing (on-line marketing)

148z0sy23b2-ph-profilovka.jpg

Pavel Hrejsemnou

- od roku 1990 zkušeností z oblasti vedení a koučování lidí - od roku 1993 v obchodní činnosti a firemním marketingu - od roku 1994 majitel v Marketingové a PR agentury  - od roku 1995 školení obchodních dovedností Více o lektorovi »

148z0sy23b2-ph-profilovka.jpg

Pavel Hrejsemnou

- od roku 1990 zkušeností z oblasti vedení a koučování lidí - od roku 1993 v obchodní činnosti a firemním marketingu - od roku 1994 majitel v Marketingové a PR agentury  - od roku 1995 školení obchodních dovedností Více o lektorovi »

2pa0vqvioy5-writing-1149962-1920.jpg
u vás ve firmě Praha, Kolín, Kutná Hora, Čáslav nebo Pardubice, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

Pro ověření volného temínu prosím volejte: 608 334 719

O kurzu:

Kurz se bude konat na vámi vybraném místě (Praha, Kolín, Kutná Hora, Čáslav, Pardubice). Určitě i vy chcete, aby tento kurz řešil přímo váš projekt, vaše konkrétní starosti. Samotný kurz je koncipován každému na míru. Kurz vám má otevřít oči co vše se dá s vaším projektem udělat a jak jej máte správně uchopit.

O čem kurz bude?

1) Copywriting

  • Jak psát texty do informačních materiálů či na web.
  • Jak vytvářet marketingové texty a čemu se naopak vyvarovat.
  • Jak správně postupovat od přijetí práce, až po její kompletní odevzdání.
  • Kam se v materiálech soustředí pozornost Vašeho klienta či zákazníka.
  • Jak se provádí analýza klíčových slov.
  • Jak vytvářet texty s ohledem na cílovou skupinu zákazníků.
  • Jak často vydávat články na webových stránkách dle typu periodika.

2) SEO

  • Co vše je součástí SEO a co je o SEO.
  • Jak kontrolovat SEO pomocí analýz.
  • Chyby v naprogramování webu, důsledky chyb a jejich opravy.
  • Jak na meta tagy, jak je upravit, nastavení informací pro vyhledávače.
  • Jak optimalizovat text pro web který je zobrazen v tabletu, PC, mobilu.
  • Jak vylepšovat oblíbenost webu a budovat zpětné odkazy.

3) Online marketing

  • Jak vytvářet obsahový a produktový marketing.
  • Jak kombinovat různé marketingové kanály.
  • Jak na propagaci na sociálních sítích.
  • Jak na PPC reklamu AdWords a Sklik.
  • Jak na video reklamu na YouTube.com, Stream.cz, Novinky.cz.

4) Optimalizace obsahu webových stránek

  • Jak vylepšit (upravit) stránky, aby Vám z nich neodcházeli klienti (zvýšení míry konverze).
  • Které části webu by bylo potřeba upravit a které naopak chybí.
  • Jak nastavit web, aby generoval návštěvnost i bez reklamy.

Pro koho je kurz určen?

Kurz je určen pro všechny, kteří on-line podnikáním myslí vážně a chtějí se odlišit od konkurence. Je jedno zda máte e-shop nebo jen web, je jedno zda jste zaměstnanec, drobný nebo velký podnikatel.

Informace o lektorovi 

Vzdělávejte se u praktika, v oboru jsem od roku 1994. 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.