Naučmese MiniFest

Instagram jako marketingový nástroj

20141020-223633-snimek-obrazovky-2014-10-20-v-22.35.40.png

Johana Fundová

Ahoj! Jsem specialistkou obsahového marketingu se zaměřením na digitální obsah, sociální sítě a další online kanály. Mám bohaté zkušenosti s psaním textů orientovaných na zákazníkovy potřeby a... Více o lektorovi »

20141020-223633-snimek-obrazovky-2014-10-20-v-22.35.40.png

Johana Fundová

Ahoj! Jsem specialistkou obsahového marketingu se zaměřením na digitální obsah, sociální sítě a další online kanály. Mám bohaté zkušenosti s psaním textů orientovaných na zákazníkovy potřeby a... Více o lektorovi »

9n13v4h39gh-instagram.jpg
bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 9 míst

Přihlášení účastníci

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Zatímco před pár lety všichni trávili čas na Facebooku, dnes první příčky oblíbenosti uživatelů i značek obsadil INSTAGRAM - je jednoduchý a uživatelům nabízí unikátní a vizuálně zajímavý obsah. Jenže jak tento obsah správně připravit? Jaké fotky publikovat, kterým formátům se naopak raději vyhnout a jak budovat značku? Přesně na tato témata se společně vrhneme.

PRO KOHO JE KURZ URČENÝ?

Kurz je určený pro začátečníky a mírně pokročilé. Nebudeme ztrácet čas ukazováním, jak si vytvořit svůj nový instagramový profil. Zaměříme se na to, proč a jak využít Instagram v businessu - ať už vašem osobním, nebo profesionálním.

O ČEM SI BUDEME V ÚVODU POVÍDAT?

  • Kdo Instagram používá? Pár důležitých statistik na úvod, abyste si ujasnili význam Instagramu a udělali si přehled o tom, s kým budete na Instagramu komunikovat.
  • A proč je Instagram tak oblíbený? Pojďme si vymezit, co uživatelé na Instagramu hledají, jaký obsah je zajímá a co chtějí sledovat.
  • Jak Češi přistupují k instagramovému marketingu? Povíme si o přístupu Čechů k influencerům a marketingovým kampaním na Instagramu.
  • Proč je důležitá synergie kreativity, dat a technologií? Vysvětlíme si, že k úspěšné komunikaci na Instagramu je potřeba spojení kreativního přístup (vizuální obsah, poutavý text), datového přístupu (informace o cílové skupině) a technologického přístupu (aplikace, technologie příjemců).

CO SE DÁLE NAUČÍTE?

  • Formáty příspěvků: Vysvětlím vám, jaké formáty můžete na Instagramu využívat.
  • Vizuální zásady: Povím vám o vizuálních zásadách, kterými je dobré se řídit, aby byl váš obsah pro uživatele zajímavý.
  • #Hastagy: Ujasníme si, proč a jaké hashtagy (ne)používat, k čemu slouží a jakými způsoby s nimi můžeme pracovat, aby se váš obsah dostal k více lidem.
  • Placené reklamy: Ukážeme si druhy placeného obsahu na Instagramu a možnosti propagace vašeho instagramového profilu.
  • Influenceři: Povím vám, jak funguje práce s influencery, proč s nimi (ne)spolupracovat, kdo jsou čeští influenceři a co vám mohou přinést.

NA JAKÉ TIPY A TRIKY SE ZAMĚŘÍME NA ZÁVĚR?

  • Jak to nedělat aneb takhle Instagram nefunguje: Ukážeme si konkrétní příklady neúspěšné instagramové komunikace.
  • Tipy na publikování: Představím vám nejrůznější konkrétní tipy, které se vám budou hodit při vytváření instagramového obsahu. Například: V jaký čas publikovat? Které aplikace na úpravu fotografií používat? Jak dlouhé popisky používat?
  • Instagramové novinky: Ukážu vám, které novinky Instagram v posledních měsících zavedl a jak je můžete využít v marketingu. Podíváme se na konkrétní příklady z českého prostředí.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.