HR Marketing: 3. část: Strategie
	Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Co se na kurzu dozvíte?
- Zmapujeme aktuální stav vašeho HR Marketingu
 - Probereme, jak dobře nastavit měřitelné cíle strategie HR Marketingu
 - Vytvoříme roční plán vašeho HR Marketingu
 - Implementujeme firemní identitu značky zaměstnavatele do vaší firemní kultury
 - Inspirujeme vás, jak do každodenní péče o značku zaměstnavatele vtáhnout interní zaměstnance
 - Naučíme vás pracovat s průzkumem angažovanosti a využít strategicky jeho potenciál
 
Pro koho je školení určené?
Pro všechny, kteří chtějí proniknout do hloubky HR Marketingu:)
Jak to proběhne?
Setkáme se v uzavřené LinkedIn skupině.
Online kurz HR Marketingu jsme rozdělili do třech částí:
Bloky trojdílného kurzu:
1. část: Značka zaměstnavatele 
2. část: Kariérní stránky a sociální sítě
3. část: Strategie HR Marketingu
Každá část bude trvat 2h.
Po každé části dostanete domácí úkol k vypracování.
Z tohoto důvodu jsme kurz rozložili do tří dnů.
Kurz doporučujeme absolvovat celý, jednotlivé bloky na sebe navazují a tvoří konzistentní celek.
Absolvováním celého kurzu získáte navíc 2 benefity:
+1h osobní konzultace po skončení celého kurzu
+10% slevu na celý kurz
Každou část je možné absolvovat i samostatně.
Další zajímavé kurzy
		
		Tajemství fotografie v RAW
Praha ,
		
		Řečtina z pohodlí domova
Webinář - online ,
		
		Cvičení Qi Gong (Čchi-kung) Pět zvířat - aneb jak posílit a rozzářit nejen tělo, ale i mysl a duši, taoistickou cestou
Radvanec ,
		
		Jak se zbavit strachu mluvit cizím jazykem – praktický workshop
Webinář - online ,
		
		Jak zorganizovat event a dát o něm vědět těm správným lidem
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
		
		Jak vymýšlet nápady
		
		Módní workshop; Sama sobě stylistkou
Praha ,
		
		FIREWALKING - chůze po žhavém uhlí
Praha ,
		
		Smysluplné rozhovory
Brno ,
		
		Jak úspěšně kandidovat v komunálních volbách 2026
Brno ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: