HR Akademie

5sl1du9a5si-ja.jpg

Milana Lukasová

Kdo jsem? Jsem koučka, HR manager, ale především jsem žena s mnoha životními zkušenostmi. Více jak 17 let se pohybuji v oblasti HR, leadershipu, ale především v oblasti osobního rozvoje. Velmi ráda pomáhám s rozvojem Více o lektorovi »

5sl1du9a5si-ja.jpg

Milana Lukasová

Kdo jsem? Jsem koučka, HR manager, ale především jsem žena s mnoha životními zkušenostmi. Více jak 17 let se pohybuji v oblasti HR, leadershipu, ale především v oblasti osobního rozvoje. Velmi ráda pomáhám s rozvojem Více o lektorovi »

9g3jqwxghtbgut8-hands-g916c90cae-1280.jpeg

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 12 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

22 týdnů - start 13. 9. 2022, konec 28. 2. 2023, každé úterý vždy 18:00 - 20:00

... nejen pro personalisty.

Poodhalme tajemství skryté pod písmeny HR.

Seznámíme se se všemi aspekty personální práce a poskytneme tak ucelený soubor znalostí a dovedností v souvislostech, které práce v HR vyžaduje. 

Připravíme se na praktický výkon práce v HR a získáme tak komplexní přehled v oblasti řízení lidských zdrojů. A že je to práce pro každého? No... NENÍ!

Pro koho NENÍ kurz vhodný? 

  • pro ty, kteří nemají zájem podílet se na výběru vhodných pracovníků
  • pro ty, kteří nechtějí vést a motivovat svůj vlastní tým
  • pro ty, kteří netouží po kvalitní spolupráci a úspěchu celé společnosti

Co vás čeká?

22 týdnů intenzivního a interaktivního tréninku rozděleného do 10 modulů: 

1. Management lidských zdrojů a personalista jako leader firemní kultury

role, funkce a autorita personalisty, tvorba strategie HR, trendy v personalistice, budování značky zaměstnavatele, interní komunikace, vize a práce s hodnotami

2. Personalista jako expert na komunikaci a podporovatel týmové spolupráce

skupiny vs. tým, role v týmu, komunikační dovednosti HR, práce s konflikty

3. Pracovní právo nejen pro personalisty

aplikace zákoníku práce v praxi

4. Popisy pracovních míst, kompetenční model

trendy při vytváření popisu pracovních míst, specifikace pracovního místa, klíčové ukazatele, klíčové kompetence, kompetenční model a jeho návaznost na procesy

5. Efektivní získávání a výběr zaměstnanců, vedení výběrového rozhovoru

plánování lidských zdrojů, způsob vyhledávání, kritéria, vedení rozhovoru, hodnocení na základě kompetencí a firemních hodnot

6. Jak zvyšovat motivaci a hrdost zaměstnanců

motivace, zpětná vazba, motivační rozhovory

7. Řízení a hodnocení pracovního výkonu zaměstnance

význam, cíle, metody a způsoby hodnocení pracovního výkonu, zpětná vazba a specifika vytýkacích rozhovorů, hodnotící rozhovory

8. Systém odměňování a benefitů

strategie tvorby odměňování a benefitů, benefity a jejich výhodnost pro zaměstnavatele, trendy a obliba benefitů, systém odměňování

9. Systematické vzdělávání a rozvoj zaměstnanců

plánování vzdělávání, analýza a identifikace potřeb, personalista jako trenér a školitel - metody, techniky, trendy

10. Personální audit a jeho možnosti

co je a co není personální audit, jeho cíle, metodika personálního auditu, interní vs. externí (ne/výhody)

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.