Home workout s vlastní vahou – Efektivní cvičení v pohodlí domova

3zwqd255jgw-prof.jpg

Vít Stefanovič

Student, učitel a osobní trénér kalisteniky - cvičení s vlastní vahou. Jsem držitelem mezinárodního certifikátu PCC (Progressive Calisthenics Coach) a aktivně působím jako trénér tohoto zdravého způsobu cvičení. Cvičení Více o lektorovi »

3zwqd255jgw-prof.jpg

Vít Stefanovič

Student, učitel a osobní trénér kalisteniky - cvičení s vlastní vahou. Jsem držitelem mezinárodního certifikátu PCC (Progressive Calisthenics Coach) a aktivně působím jako trénér tohoto zdravého způsobu cvičení. Cvičení Více o lektorovi »

3zwqd255jgw-prof.jpg

Vít Stefanovič

Student, učitel a osobní trénér kalisteniky - cvičení s vlastní vahou. Jsem držitelem mezinárodního certifikátu PCC (Progressive Calisthenics Coach) a aktivně působím jako trénér tohoto zdravého způsobu cvičení. Cvičení Více o lektorovi »

7l05eyztwxc7fin-img-20200212-161905.jpg
Bukolská 775/4, Praha (mapa)

už jen 5 účastníků a kurz se uskuteční

Zbývá 15 míst

Bukolská 775/4, Praha (mapa)

už jen 5 účastníků a kurz se uskuteční

Zbývá 15 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Poznámka k termínu

Dopolední termín 10:00 - 13:00

Poznámka k termínu

Odpolední termín 14:00 - 17:00

Cvičit by měl každý. Jen tak udržíme tělo zdravé a v kondici. V dnešní uspěchané době však spousta lidí nemá čas chodit do posiloven, ani nemají chuť tréninku věnovat hodinu či více.

Tento kurz vás naučí, jak procvičit celé tělo v klidu domova. Jen s pomocí vlastní váhy, bez potřeby zvláštního vybavení. A každý trénink vám zabere maximálně půl hodiny.

Probereme tři základní cviky na vybudování síly a kondice a tři základní polohy, které budují aktivní flexibilitu a slouží jako nástroj pro odstranění a prevenci různých bolestí, např. kolem beder.

Kurz je určen pro:

  • Každého, kdo chce se cvičením začít, ale „nemá na to čas“
  • Každého, kdo se chce dozvědět víc o cvičení s vlastní vahou
  • Každého, kdo chce cvičit bez pomůcek, nářadí a náčiní
  • Začátečníky i pokročilé, muže i ženy

Co si z kurzu odnesete:

  • Přehled o různých obtížnostech cviků: klik, dřep a přednos
  • Přehled o různých obtížnostech poloh statických výdrží: most, L-sit a twist,
  • Znalost, jak tyto cviky cvičit kdekoli bez potřeby čehokoliv jiného, než je podlaha, stěna a vzácně nábytek, co má každý doma,
  • Šablonu tréninkového programu, která ukazuje jak tyto cviky poskládat tak, abyste v rámci tří tréninků týdně, které nezaberou více než půl hodiny, každý z těchto cviků prošli dvakrát,
  • Skripta, kde je vše popsáno pro pozdější připomenutí

Co si na kurz přinést

  • ručník,
  • vodu,
  • pohodlné oblečení na cvičení,
  • něco na psaní pro drobné poznámky,
  • dobrou náladu :-)

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Rádi bychom používali cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a vám připomněli kurzy, které vás zaujaly. Je to v pohodě?