Guerrilla marketing pro živnostníky a malé firmy

5pzktoqssa4-dsc-6491.jpg

Vendula Mrázová

Marketing mě okouzlil v roce 2009, když jsem seděla na první přednášce na VŠE. Byla to láska na první pohled a je mi jasné, že i na celý život. Mým vzorem se Více o lektorovi »

20140930-173411-che-guevara-wallpaper.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Kurz již navštívilo 17 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Kurz o marketingové strategii, marketingové komunikaci a využití psychologie v marketingu.

Ať už začínáte podnikat nebo máte roky zkušeností, pořád musíte držet krok s děním na trhu. Jdete v šlépějích velkých firem, leadrů v oboru? Zapomeňte na to! Jako živnostník nebo majitel malé firmy máte možnosti, které žádná nadnárodní korporace nemůže využít. Tyhle možnosti se skrývají pod pojmem Guerrilla marketing. Guerrilla marketing není zadarmo a nehodí se pro každého. K jejich vytvoření potřebujete čas, fantazii a odvahu. Budete muset investovat i peníze. Jste to vy, kdo může začít s podnikatelským marketingem? Zkuste si odpovědět na následující otázky:

  • jste marketér v malé firmě, živnostník, majitel malé firmy nebo zakladatel startup projektu
  • máte produkt nebo službu, které věříte a sami byste si je koupili (zdá se to samozřejmé, ale divili byste se, kolik firem na trhu má produkt, který by sami nikdy nepoužili, nekoupili a nedoporučili svému známému natož své rodině)
  • nejdůležitější je pro Vás zisk (nikoliv počet uzavřených obchodů)
  • máte rádi moderní technologie, denně používáte internet
  • jste ochotni investovat svou energii a čas do budování svého podnikatelského snu

Odpověděli jste 5x ano? Pak máte předpoklad stát se skvělým podnikatelem a guerrilla marketérem.

Během kurzu Vám představím nástroje, které jako guerrilla marketér musíte použít. U každého nástroje se společně zastavíme a zkusíte se zamyslet nad praktickým využitím nástroje ve svém oboru. Upozorním Vás na nástrahy klasického marketingu a připomenu důvody, proč pro malé podnikatele není "maximedia marketing" vhodný.

Z kurzu budete odcházet s jednoduchým marketingovým plánem a představou, jak a s jakou námahou jednotlivé body realizovat. Obdržíte ode mě seznam 50 zbraní guerrilla marketingu s krátkým popisem. Prostor pro diskuzi bude průběžně během kurzu.

Na kurz potřebujete jen propisku, papír na vlastní poznámky a chuť aktivně se zapojovat v průběhu kurzu.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.