E-shop jako projekt od srdce

6h5j2u50540-janbranc-com-2.jpg

Jan Soukup

V mém životě jsou zásadní dvě témata. Osobní rozvoj a internet. Obě témata jsou velmi aktuální a velmi úzce propojená. Především vnitřním tvůrčím potenciálem, Více o lektorovi »

8258180-20150127-215255-images.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

PLÁNUJEME, PŘIPRAVUJEME, SPOUŠTÍME A ROZVÍJÍME. CÍTÍTE TU VIBRACI?

Určeno

Pro všechny, kteří uvažují o založení vlastního e-shopu.
Pro ty, kteří mají e-shop nově, ale podcenili on-line svět a potřebují více informací.
Pro ty kteří hledají inspiraci.

Jaká budou témata a obsah?

Rozdělil jsem školení na čtyři části - pro lepší přehlednost i možnost jít z obecných rovin do větších hloubek tématu. Ukážeme si konkrétní příklady, necháme se inspirovat současností, budeme si povídat o tom, co vše spolu souvisí. A bude prostor i pro kladení velmi záludných otázek.

Část I. - Odkud začít? Chodí pešek okolo...

  • Internet je, když ... co když?
  • Pevný bod ve vesmíru! Máte ho?
  • Základní myšlenka, idea, nápad, koncepce, smysl, vize.
  • Jak je na tom okolní svět? Dobře? Inspirace!

Část II. - Tušení souvislostí. Kdyby byly v ...

  • Jsem plný nápadů, ale který z nich je ten pravý? Rešerše, analýzy?
  • Dodavatel systému e-shopu, hosting, projekt, výběrové řízení? Bože, kdo mi pomůže?
  • Co potřebuji a jak se k tomu mám postavit? Hlavně čelem a s pohledem na horizont :-).


Část III. - Už je to tady! Zítra spouštíme live.

  • Mám nachystaný a připravený e-shop. Už jen ho spustit. Opravdu?
  • Jak mě lidé najdou? Asi přišel čas na ten marketing a tu strategii... Tak určitě!
  • Čím mám začít? Je toho nějak hodně... Adwords, Sklik, Heureka, Zboží, Facebook... UF!
  • Legislativní povinnosti. Co že?

Část IV. - A co teď? Jsem e-shopista?

  • Přišla první objednávka! No a co? Teď to teprve začíná!
  • Funguje vše tak, jak to bylo chtěno? Doprava, služby, něco navíc? Vrátí se ke mě zákazník?
  • Budování obsahu, důvěry a jedinečnosti.
  • Jak nezkrachovat v prvním roce?

 

Co mi to přinese?

Především ušetříte, případné investice, pokud se nakonec rozhodnete, že e-shop není vaše parketa. Cílem není přesvědčit vás, že e-shop je pro každého a že je to jediná a správná cesta. Naopak si odkryjeme veškerá úskalí, která hrozí a pomohou vám v dalším rozhodování vašeho byznysu.

E-shop musí mít hlavu i patu. Bez toho nemůže tento organismus fungovat. A já se vám pokusím pomoci najít oba konce.

 

Zjistěte o mě více.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.