Chcete vědět, proč o vás novináři nepíšou?
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Kurz již navštívilo 31 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣
Pro koho je kurz určený:
- pro zástupce kulturních a neziskových organizací
- pro podnikatele
- pro všechny, kteří potřebují, aby se o tom, co dělají, dověděli ti správní lidé,
- pro ty, které jejich osobní příběh a skvělá práce odliší od konkurence.
Jaký přínos pro Vás kurz bude mít
- doručíte informace o vás tomu správnému novináři!
- najdete, uchopíte a dokážete nabídnout svůj osobní příběh tak, aby novináře zaujal,
- dokážete napsat kvalitní tiskovou zprávu.
Obsah kurzu
- díky kombinaci dvou lektorek - novinářky a PRistky - získáte maximum informací z obou stran barikády,
- odhalíte, jak pracovat s novináři k oboustranné spokojenosti,
- zkusíte si, jak během dvou minut přesvědčit novináře o tom, že to, co děláte, je přesně to, o čem chce napsat!
_______________________________________
Partnerem workshopu jsou Česká centra.
Další zajímavé kurzy
Co je Low Carb / nízkosacharidové stravování a jak na něj
Michal Turna
Jak na sociální sítě? Přednášky TOP lektorů z MiniFestu
Naučmese tým
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Adam Marčan
Šťavnaté slajdy - naučte se vytvářet skvělé prezentace
Jakub Šafránek
Praha ,
Facepainting - malování na obličej
Marie Brogowski
Šternberk ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jak na pojištění
Michal Doubek
Radkova Rétorika #1: „Poslouchají mě vůbec?“
Radek Petráš
Brno ,
Řezbářský kurz aneb Velká radost z malého kousku dřeva
Marek Vodička
Ostrava ,
Jak na obsah jako profesionální kreativci
Michelle Losekoot
Praha ,
Budování značek: prakticky & účelně
Karel Novotny
Brno ,
Praktický, profesionálně vedený workshop se spoustou užitečných tipů a prostoru pro praktický nácvik.
Kurz se bude hodit nejen PRistům z komerčního sektoru, ale i markéťákům veřejných institucí.
Obě lektorky dovedou vytvořit otevřenou kreativní atmosféru a pružně přizpůsobovat obsah individuálním potřebám jednotlivých účastníků. Jsou nejen profesionálky s bohatými zkušenosti, ale především energické a schopné mladé ženy, které mají drive a nápady.
Zkrátka radost!
Krátký, výstižný a zábavný vhled pro začátečníky i mírně pokročilé s možností vyzkoušet si prakticky přímo na hodině právě slyšené. Prima strávený čas, ze kterého si odnáším několik rad pro sebe i své kolegy, které okamžitě převádíme do praxe.
Inspirativní. Složením účastníků i obsahem. Vítám praktická cvičení, i přes cenu jisté momentální nepohodlnosti či ostychu.
Další oblasti mé zvídavosti či zájmu obsahují tyto témata:
Vhled do fungování, dynamiky a politiky jiných než tištěných médií - rozhlas TV, online.
Jak naplánovat kampaň?
Jak definovat úspěch či neúspěch PR?
Kolik to stojí?
Je to užitečné. Kurz pomáhá nastavit základní dovednosti pro styk mezi PR a novináři. Je to docela interaktivní, mnoho otázek i odpovědí na ně. Mohu doporučit :)
Praktický workshop, kde jsem se dozvěděla nejen obecné informace o PR, ale také konkrétní rady, na které by si jinak člověk musel přijít sám. Některé věci jsme si také přímo na místě vyzkoušeli.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: