bude upřesněno, Ostrava (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 12 míst

bude upřesněno, Plzeň (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 12 míst

Klimentská 1443/50, 110 00 Praha, Česká Republika, Praha (mapa)

už jen 3 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 12 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Google Analytics je nástroj, který umožňuje implementovat měření návštěvnické analytiky do vašich webových stránek a aplikací. Jako součást ekosystému analytických a podpůrných nástrojů Google (Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio) umožňuje komplexně zpracovat digitální analytiku vaší společnosti. To znamená především vyhodnocovat vaše kampaně, použitelnost stránek, chování návštěvníků a umožňuje najít odpovědi na klíčové otázky z oblasti marketingu i obchodu vaší společnosti. Možnosti jsou prakticky neomezené, vše záleží na kreativitě a schopnostech vašeho datového analytika či analytického týmu.

Podíváme se i na progresivní nástroje, které zísali v průběhu roku silnou pozici na trhu měřících nástrojů, jako Smartlook a Facebook Analytics.

Měření, data, analýzy, výsledky, ale jak v nich najít ty správné odpovědi a informace?

Potřebujete vyhodnotit proběhlé kampaně a rozhodnout o efektivitě vložených prostředků?

Potřebujete naplánovat nové kampaně, strategie a oslovit ty pravé zákazníky?


Přesně tyto otázky a mnohé další zodpovíme ve školení od Digitálních architektů.

 

Co konkrétně se na školení dozvím a naučím?

Konkrétní témata, která projdeme na školení a ve kterých se po jeho absolvování budete orientovat:

  • nejčastější chyby ve webové analytice
  • představení nástroje Google Analytics
  • představení nástroje Google Tag Manager, Google Data Studio a Google Optimize
  • možnosti nástroje Smartlook a jak ho správně používat
  • možnosti Facebook Analytics a jejich využití
  • segmenty zákazníků, zákaznické persony
  • vysvětlení struktury a postupů používaných v jednotlivých nástrojích
  • tvorba měřící strategie a její důležitost
  • reporting vs analýzy – jaké jsou jednotlivé kroky implementace digitální analytiky

 

 

 

Víš, že Jiří vede také tyto kurzy?

Víš, že Jiří vede také tyto kurzy?

Víš, že Jiří vede také tyto kurzy?

Víš, že Jiří vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.