Umění spolupráce - JAK?

1r6ololl6oj-nms.jpg

Mojmír Švehla

iniciátor, vizionář, trenér, otec, parťák a rybář.   Dvě ZBYTEČNOSTI, které nám berou čas/energii/peníze: 1) Co si o mě myslí ostatní... 2) Přemýšlení za ostatní... Co předávám jak spolupracovníky zapracovat, jak je Více o lektorovi »

20141228-004352-uvod-spoluprace-jak.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

 

Kurz určen pro:

  • Zaměstnavatele
  • Vedoucí skupin
  • Manažery
  • TeamLeadery
  • Multilevelaře
  • Personalisty
  • Headhuntery
  • a pro ty, kteří teprve uvažují, že rozjedou projekt ke kterému potřebují lidi

Řekneme si:

  • Jak dojít do fáze, že si "plácnete"
  • Jak pracovat se zjištěnými motivy
  • Jak nastavit očekávání (management očekávání v praxi)
  • Jak řídit očekávání
  • Jak nastavit pravidla spolupráce
  • Jak se chovat v případě neplnění pravidel (očekávání)
  • Kdy včas odstřihnout neefektivního spolupracovníka aniž by si to bral osobně
  • Kdy motivovat (stimulovat) a kdy nemotivovat

Odnesete si:

  • Jednoduché, praktické a okamžitě použitelné metody jak navázat  spolupráci.

Shrnutí:

  • Strávíme spolu dvě hodiny poznání a závěrem si stanovíme konkrétní výstupy pro váš růst.

Na setkání si vezměte otevřenou mysl a dobrou náladu ;-)

Závěrem:

  1.  V případě, že máte něco konkrétního k tématu. Budu velice rád, když mi mezi přihlášením na kurz a kurzem samotným pošlete e-mail v Čem Vám konkrétně mohu poradit. Předem děkuji za jakýkoli podnět co nás všechny může zase o krok posunout.
  2. V případě že uznáte přímo na kurzu, že to co jsem Vám předal je k ničemu (a řeknete mi důvod), vrátím Vám peníze obratem převodem na účet.

 

Tento kurz je třetí ze série 4 kurzů Netlač lano:

  1. Netlač lano! Spolupracuj, ale s kým? 
  2. Netlač lano! Spolupracuj a rozvíjej potenciály
  3. Netlač lano! Spolupracuj, ale jak?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.