Staň se ambasadorem firmy na Linkedin

5mrl6f1iwba00xc-a7-06645.jpeg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Chceš začít tvořit obsah na Linkedin, ale nevíš jak začít? O čem psát, aby to publikum zajímalo? Na tomhle kurz tě naučím speciální metodiku, díky které začneš psát posty, které budou tvoji sledující hltat.

Už není B2B marketing. Ale H2H. Human-to-human. Člověk proti člověku nebo ještě lépe, člověk s člověkem. Dvě firmy mezi sebou uzavírají smlouvy a posílají si faktury. Ale skutečný business dělají vždy lidé. Největším trendem současného B2B (H2H) marketingu je zapojení vlastních lidí do firemní komunikace.

Udělejte ze sebe digitálního ambasadora na Linkedin. Začněte psát o tom, co zajímá vaše publikum. A díky tomu třeba přerostete zvuk vaší firmy.

Lidé dnes sledují lidi. Děje se to i v nejvyšším managementu nebo náboru. Díky této metodice začnete být na Linkedin vidět a slyšet.

A hlavně, už nikdy si neřeknete: Co já tam mám dneska napsat?

Ukážu vám, jaké nástroje používáme my v DIGITAALu pro plánování obsahu.

Jak děláme ghost writting za vrcholové manažery (včetně čísel).

A jak to můžete použít ve vaší komunikaci vy sami.

No a hlavně, uděláme si pro každého z vás speciální obsahový plán, který vám bude generovat témata pro Linkedin komunikaci minimálně na půl roku dopředu.

Slibuji.

 

Reference: 

Markéta Groholová (eD group): 

Jirka pro nás připravil dvě skvělá školení. Předem si vyslechl naše potřeby a požadavky, dle kterých poskládal program workshopů na míru. Naprosto srozumitelnou formou jsme se dozvěděli vše, co jsme chtěli/potřebovali, a samozřejmě i mnoho dalších bonusových rad a tipů. Oceňuji zejména to, jak Jirka otevřeně sdílí své znalosti, zkušenosti, šikovné nástroje a všechny ostatní hacky.

Martin Kučera (JuiceUP & H10): 

Naprosto perfektní obsluha digitální komunikace pro běžecký závod Havířovská desítka. Komunikace na sociálních sítích, PPC kampaně a v neposlední řadě e-mailing. Vše s maximální samostatností, zápalem pro věc a obrovským vlastním vkladem. Digitaal je agentura, která se do H10 vžila a komunikovala v duchu "jako by ji sama pořádala". Nečekala na naše zadání, ale sama přicházela s řešením. A když bylo potřeba, přitlačili na pilu i nad rámec původní domluvy. Spolupráci hodnotím velmi kladně a těším se na další!

Jarmila Gaubová: 

Doporučuji osobně vidět a slyšet prezentaci od pana Kratochvíla, protože jeho přednes a důraz na funkce, které nabízí LinkedIn, je nepopsatelný. Umí i studentům VŠ poradit, jak LinkedIn používat, jak se zviditelnit. A proto i já jsem studentům středních škol ukázala, k čemu slouží, jak mohou vidět aktivity firem, sledovat benefity, sportovní akce, a také se zaregistrovat a už si pomalu tvořit svůj profil. Hlavně pan Kratochvíl doporučil, aby firemní LinkedIn tvořili lidé srdcaři, kteří mají zájem o firmu, ne že píší články s donucením, to není ono. A proto bylo pro mne snadné zapojit se. Děkuji za rady.

Kateřina Zajíčková (PR for manufacturing companies): 

S @Jiří Kratochvíl z firmy #Digitaalcz jsem měla školení, jak používat služby, které nabízí LinkedIn. @Jiří Kratochvíl přizpůsobil školení mým požadavkům a školení bylo velmi praktické. Školení proběhlo online a pracovali jsme přímo v LinkedIn prostředí. Dozvěděla jsem se, jak využít LI funkce pro efektivní oslovení cílové skupiny, jak optimalizovat firemní profil, jak vytvářet příspěvky a díky networkingu dělat posting. Pokud potřebujete praktické školení, pak doporučuji oslovit pana Kratochvíla. Děkuji za školení a těším se na další.

Další recenze tady.

Doprovodné fotky

  • 31ylfbszrowmfj2-211014135432-img-9241.jpeg
  • 1mlnk8oyx2d8o86-69d0343d-bde2-4e6f-b58a-3c89a456c47d-1-105-c.jpeg
  • 2wj70jll1l6th11-fotka-34.jpeg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.