Vánoční výběr kurzů

RESTART vaší firmy

3lpq8yln6p6-dsc-6255.jpg

Veronika Lencová

„Pokud někdo není ochoten ke změně, není zralý pro lepší výsledky – change management je základem managementu ve firmách a úkolem lektora je zvýšit motivaci pro změnu!“ Jsem charismatická... Více o lektorovi »

3lpq8yln6p6-dsc-6255.jpg

Veronika Lencová

„Pokud někdo není ochoten ke změně, není zralý pro lepší výsledky – change management je základem managementu ve firmách a úkolem lektora je zvýšit motivaci pro změnu!“ Jsem charismatická... Více o lektorovi »

2t4xn5ew4jd-chart-2785979-1920.jpg
Klimentská 50, Praha (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 13 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Restart - 11 kroků, jak posunout Vaši firmu výš

Jak tyto změny nastartovat?

 Existuje na to vzorec: Změna = smět x chtít x znát.

 Jestliže je některá z těchto proměnných 0, změna se nejspíš neuskuteční.

PROČ PRÁVĚ RESTART?

Protože obsahuje principy, které lze rychle pochopit a realizovat bez toho, že by vyžadovaly specifické znalosti nebo technologie.

Kdokoli je může bez problémů uplatnit v praxi a může s tím začít hned.

Je to ta nejlepší a nejefektivnější praxe, která zaručuje být vždy jeden krůček před konkurencí.

Aby bylo lépe srozumitelné co tím vlastně myslím? Přečtěte si prosím tuto bajku:

(Masaaki Imai - neúnavný "apoštol" filozofie kaizen)

Dva kamarádi se vydali na safari do Afriky. Pronajali si auto a jeli. Po dvou hodinách jízdy auto odstavili a pokračovali dál pěšky. Náhle jeden z nich zvolal: "Proboha, podívej se, tam je lev!" a oba začali utíkat. Po chvíli se ale ten první zastavil a začal něco vyndavat z batohu. "Co to děláš?" zeptal se ho druhý. "Vyndávám si tretry"! "Tretry? Proboha proč? Podívej se, kde je naše auto a kde je lev! Ani tretry ti nepomůžou, abys byl u auta dříve!" "Vždyť já nepotřebuji, abych byl u auta dříve než lev.

Všechno, co potřebuji, je být jeden krok před tebou!" zněla odpověď.


  • Potřebujete zvýšit produktivitu ve vaší firmě?
  • Chcete zavést do své denní rutiny něco nového?
  • Chcete se seznámit s moderními metodami kreativního managementu?
  • Chcete pracovat efektivněji?
  • Myslíte, že se musíte zaměřit na lidské úsilí nebo na výsledek?
  • Chcete udělat dojem na šéfa?
  • Chcete dát život nějaké firemní změně a nevíte, jak na to?
  • Nevíte jak, motivovat zaměstnance?
  • Chcete zamezit plýtvání?A je více či méně jedno o jaké plýtvání jde!
    • plýtvání v souvislosti s pracovním časem,
    • plýtvání v souvislosti se zaměstnanci,
    • plýtvání v rámci pracovního systému,
    • plýtvání v rámci pracovních postupů.

Když se podíváte kolem, všichni sice pilně pracují, ale možná to sami cítíte:
Odvádějí dobrou práci. Ale zvykli si na rutinu. A mají navíc.
Jenže... jak je zase „nastartovat“?

Podobnou situaci dnes řeší většina manažerů... a nejste tedy sami.
Pracovníky přitom můžete probudit z jejich stereotypu.
Můžete změnit jejich zažité, ale pasivní postupy.
A můžete také načerpat čerstvé nápady, které je opět nadchnou do práce.

Abychom vám tuto inspiraci zajistili, na speciálním semináři

"Kreativní management - Restart kurz - 11 kroků jak posunout Vaši firmu výš"

Zkušenosti, nápady a inspirace, jak vašim lidem vdechnout novou chuť do práce" získáte jasné postupy a techniky, které vám v tom pomohou.

Na tomto kurzu se dozvíte:

Kde začít, abychom mohli nadchnout ostatní

Jak se zbavit zajetí zaběhnutých stereotypů
Tři klíčové otázky, které odhalí váš skrytý poklad
Jak pomáhá metoda Robinsona Crusoa
Jak dosáhnout toho, aby cíl byl magnetem
Kde brát energii, i když se nedaří
Jak se poprat s neúspěchem a pocity marnosti
Jak najít nová řešení tam, kde je dnes nevidíte

Jak probudit tvořivost a rozvíjet kreativitu
Jakých 10 rysů najdete u kreativních lidí
Jak funguje lidské myšlení a proč ustupuje pohodlnosti
Jak přimět mozek, aby uvažoval jinak
12 postupů, které přinutí vaši mysl najít nová řešení
Jak podpořit kreativitu v celé vaší firmě
Jak překonat odpor ke změnám

Proč je odmítání změn přirozenou reakcí
Co se s námi děje, když se okolí mění
Co musíme zajistit, aby lidé odpor ke změnám překonali
Jak pro změny získat podporu
Co musíme udělat, aby nás ostatní skutečně pochopili

Proč oběžníky a nařízení nestačí
Z čeho pramení pocit „nikdo nám nic neřekne“... a jak jej překonat
Jak se vyvarovat časté chyby „už jsem jim to přece řekl“
V čem je české pracovní prostředí zvláštní
Jak vzniká „komunikační mlha“ a jak ji překonat
Jak předávat informace s minimální ztrátou obsahu
Jak si potvrdit, že druhá strana rozumí a chápe
Jak pracovníky podpořit a motivovat

Koho můžeme „motivovat“ a koho ne
Jak efektivně vybírat pracovníky, kteří se budou motivovat sami
Co je užitečné vědět před tím, než začnete „motivovat“
Jak využít osvědčené zásady motivace
Kdy použít pochvalu a kdy trest
Jak předvídat a uhasit zbytečné konflikty

S jakými konflikty je nutné počítat
Čím jsou specifické skupinové konflikty v organizacích
Co konflikty způsobuje a jak je řešit
Kdy má do konfliktu vstupovat nadřízený a jak
 

Zde jsou možná témata...nicméně kurz vám ušijeme přesně na míru...

Víte, co je to kanban?

Jaké nástroje na zviditelnění problémů můžeme použít?

Víte, co je balanced scorecard a co Vám přinese?

Víte, co je to hoshin kanri a jak Vám pomůže dostat se do cíle?Víte, jak Vám pomůže zvýšit produktivitu japonský tygr?

Víte, co je to štíhlá výroba?

Co to znamená reengineering? A jak ho uvést do praxe?

Zaměříme se na procesy!

Zkusíme si spolu udělat Paretovu analýzu - možná budete z výsledků překvapeni...na toto téma máme připravenou celou případovou studii.

Lidé jsou nastaveni na změny - zkusme je motivovat!

Jak vnímáte firemní kulturu a jak ji zlepšovat?

Jak jste na tom s kvalitou a jak ji vyhodnocujete?

 

Další praktická témata:

Jak naplánovat pracovní den
Jak na roční a měsíční plány
Jak na webové stránky
Jak vytvořit životopis
Jak vést podle myšlenkových map poradu
Jak udělat myšlenkovou mapou plán jednání a schůzky
Jak na Brainstorming
Jak postupovat při projektovém řízení
Jak vytvořit prezentaci
Jak myšlenkovou mapou na vyjednávání
Jak vést lidi pomocí myšlenkových map
Plánování scénářů, příběhů (učím také storytelling)
Politická, ekonomická, sociální a technologická analýza(PEST)
Porterův model pěti hybridních sil
Swot analýza – přehled silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb
Balanced Score card
Analýza BCG
Porterův hodnotový řetězec - Který slouží k identifikaci konkurenční výhody
Mckinseyho „Rámec sedmi S“
Marketingová čtyři P
Životní cyklus produktu
Analýza silového pole
Paretova analýza
Influenční diagram
Strom kauzálních vztahů
Šestislovná tabulka
Koučování a sebekoučování pomocí myšlenkových map i bez nich
Myšlenkové mapy  a strategické řízení
Jak si s myšlenkovými mapami určit cíle a přivítat změny
 

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.