Psychologie telefonování - zbavte se strachu a zůstaňte motivovaní

8b2u1mntyl0-juraj-sutoris.jpg

Juraj Sutoris

Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracuji jako ředitel akvizic v investiční a poradenské firmě Porta Invest, kde mám na starosti... Více o lektorovi »

8b2u1mntyl0-juraj-sutoris.jpg

Juraj Sutoris

Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracuji jako ředitel akvizic v investiční a poradenské firmě Porta Invest, kde mám na starosti... Více o lektorovi »

8b2u1mntyl0-juraj-sutoris.jpg

Juraj Sutoris

Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracuji jako ředitel akvizic v investiční a poradenské firmě Porta Invest, kde mám na starosti... Více o lektorovi »

5ra9wxqgvlq-20181118-121043.jpg
místo konání bude upřesněno, Praha (mapa)

už jen 5 účastníků a kurz se uskuteční

Zbývá 9 míst

Přihlášení účastníci

na domluvě, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 28 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Poznámka k termínu

Tento termín je celodenní a je zaměřen hlavně na praxi. Budeme pracovat s Vašim strachem, reagováním na námitky a vysvětlím Vám, jak co nejlépe komunikovat s lidmi po telefonu.

Poznámka k termínu

Individuální termín je možné využít pro: nácvik telefonování, tvorbu callskriptu, nastavení procesu získávání zákazníka (vymyslím Vám nové cesty, kde můžete získat více zákazníků), marketingovou komunikaci a strategii.

Telefonování je a vždy bude královská disciplína, stejně jako přímý prodej.

To jakým způsobem telefonujete je součástí Vašeho marketingu.

Jakýkoliv marketing, ať už online nebo offline nikdy nenahradí člověka a lidský hlas v telefonu. Setkal jsem se také s názory, že je telefonování mrtvé a že jsou lepší způsoby, jak oslovit potenciální klienty. Máme více možností, jak klienty oslovit, avšak telefonování zůstává základem obchodnického řemesla.


Aktivně telefonuji přes 8 let- více o mně se dozvíte v mém profilu na Naučmese nebo na LinkedIn(kde se můžete podívat na mé reference a projekty na kterých jsem pracoval a pracuji). Byly doby, kdy jsem telefonoval opravdu hodně, a to si samozřejmě vzalo svou daň. Měl jsem absolutní vyhoření a skončil jsem v nemocnici. Nebyl jsem schopen vzít telefon ani do ruky, natož někomu zavolat.

Proto jsem si vytvořil systém, jakým telefonuji. Systém který je dlouhodobě udržitelný. Chtěl bych Vám ho prostřednictvím tohoto kurzu předat, ušetřit Vás tak slepých uliček a pomoci Vám překonat strach z volání.

 

KURZ JE VEDENÝ FORMOU VÝKLADU a PRAKTICKÝCH CVIČENÍ.

 

Obsah kurzu:

  • Osobní nastavení a motivace
  • Zvýšení a udržení sebedůvěry (emoce, nonverbální komunikace)
  • Práce s vlastní energií
  • Jak se zbavit a odblokovat strach z telefonování
  • Psychologie telefonování
  • PRAKTICKÉ CVIČENÍ- zkouška telefonátů, reagování na námitky klientů
  • Volám každý den (PREVENCE VYHOŘENÍ) 
  • Akční kroky- jak se dostat na vyšší level
  • Otázky a odpovědi

 

Reference účastníků:


,,Celkově se mi kurz velmi líbil, získala jsem nové tipy a triky, jak správně telefonovat.'' (Dagmar Čížková)


"To jakým způsobem telefonujete je součástí vašeho marketingu." - Pro mě jedna z klíčových myšlenek Jurajova kurzu o psychologii telefonování, který hodnotím jako velmi přínosný a prakticky zaměřený. Kurz můžu doporučit všem, kteří se chtějí zdokonalit v komunikaci po telefonu s klienty a zvýšit tak svou efektivitu. (Lukáš Pazdera - nezávislý finanční poradce)

Juraj vedl workshop jako profesionál, od první chvíle byla uvolněné atmosféra a plno prostoru na dotazy. Obsahově šlo o kvalitní tipy a triky jak správně telefonovat. ☺ Vřele všem doporučuji. (Gabriela Potůčková- HR a LinkedIn expert)


,,Kurz mě neskutečně inspiroval. Byl pro mě emotivní a nakopávací :)” (Nikola Krajdlová)

,,Kurz je koncipován jako dovednostní, ale stejně tak dokáže posluchače také namotivovat. Juraj nám ukázal, že běžné starosti, které nám vytváří překážky k tomu, abychom úspěšně zvládli telefonní hovory můžeme v klidu hodit za hlavu a že je potřeba se soustředit na výkon. K tomu, abychom toho mohli dosáhnou, nám ukázal nespočet různých fíglů a rad, bez kterých se žádný výkonný telefonista bezesporu nemůže obejít. Pokud se chcete ve své kariéře posunout zase o kus dál a přestat si říkat, proč něco nejde, určitě kurz navštivte, skutečně Vás dokáže správně nakopnout!" (Emil Patta)

Další reference naleznete na mém LinkedIn Profilu

Pro koho je kurz vhodný:

  • obchodníky
  • manažery
  • operátory z callcentra
  • začínající podnikatele i zkušené matadory
  • asistentky
  • studenty
  • pro všechny, kteří mají strach z telefonování

 

Účastník si ze školení odnese pořádnou dávku motivace a metody, jak se přestat bát telefonovat a jak k telefonování přistupovat. Odnesete si metody a klíče k tomu, jak si skrze telefonování domluvit více schůzek = vydělat více peněz.

 

 

Materiály, které dostanete:

- kompletní prezentaci z kurzu

- e-mail s odkazy na různá motivační videa, která mi velice pomohla a pomáhají

- odkazy na stránky/skupiny na facebooku, které Vám pomohou s každodenní motivací

- tipy na filmy, které Vám pomohou s ujasněním vize a připomenutím toho, proč na sobě tolik makáte

- odkazy na nejlepší knihy (české i zahraniční)o telefonování, obchodu a nastavení myšlení 

 

Chcete raději probrat konkrétní témata a mít ušitý kurz jen pro Vás na míru? Využijte možnost individuálního termínu nebo si školení objednejte do Vaší firmy.

 

Těším se na Vás Juraj :)

 

Doprovodné fotky

  • 76dt7o7pjvq-20181118-121040.jpg
  • 2teupw9t0mg-20181118-121050.jpg
  • 6ps5x1kohdr-20181118-121230.jpg
  • 68ius9nozpl-20181118-121236.jpg
  • 9z6ogtxkded-20181118-123528.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články a informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.