Psychologie telefonování - zbavte se strachu a zůstaňte motivovaní

Juraj Sutoris

Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracoval jsem necelých 6 let jako ředitel akvizic a Více o lektorovi »

Juraj Sutoris

Věřím v budování vztahů a v sílu sdílených zkušeností. Baví mně předávat své znalosti a know-how dál. Pracoval jsem necelých 6 let jako ředitel akvizic a Více o lektorovi »

na domluvě, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nech nám na sebe email

Dáme ti vědět, když lektor vypíše další nové termíny.

Kurz již navštívilo 29 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Poznámka k termínu

Individuální termín je možné využít pro: nácvik telefonování, přípravu na pohovor, tvorbu callskriptu, nastavení procesu získávání zákazníka, představení modelu reagování na námitky klienta, konzultace prodeje po telefonu nebo Vaše individuální požadavky.

Tento kurz je celodenní a je zaměřen hlavně na praktickou stránku věci. Teorie bez praxe nikdy výsledky nepřinesla. Budeme pracovat s vaším strachem a reakcemi na námitky během telefonování. Na základě svých mnohaletých zkušeností vám ukážu, jak co nejlépe komunikovat s lidmi po telefonu.


Odpovězte si pravdivě na následující otázky:

  • Vyhledáváte jakoukoliv činnost, jen abyste odložili telefonování?
  • K telefonování se často dostáváte až na sklonku pracovní doby, nebo ho dokonce odsouváte na další pracovní den?
  • Když začnete mluvit, cítíte se trapně? Bojíte se, že váš strach druhá strana vycítí?
  • Pracujete v obchodě, HR či PR oblasti?

 

Řekli jste alespoň 2x ANO? Pak je tento kurz ideální pro vás. Společně zatočíme se strachem, neboť telefonování zůstává nadále královskou disciplínou, pouze k ní přibývají další obchodní činnosti a komunikační kanály (sociální sítě, e-mailing a další). Avšak žádná z těchto činností nenahradí lidský hlas v telefonu. Volání je tedy základem obchodního řemesla, pokud musíte mluvit s lidmi, navolávat schůzky a získávat kontakty, nebo dokonce sjednávat obchod po telefonu.

 


To, jakým způsobem telefonujete, je součástí vašeho marketingu. A úspěchu!

Pokud vás svazuje strach, jaký pak bude váš marketingový úspěch?

 


Vašemu strachu rozumím. Sám jsem začínal v call centrech. Měl jsem k ruce neznámou databázi kontaktů, pár naučených frází od kolegů a byl jsem hozen do vody. Začátky tak byly krušné a měl jsem chuť zahodit telefon daleko od sebe. Nevolat! Pak byly doby, kdy jsem telefonoval opravdu hodně. To si samozřejmě vzalo svou daň. Totálně jsem vyhořel a skončil v nemocnici. Nebyl jsem schopen vzít telefon ani do ruky, natož někomu zavolat. A ještě cizímu!

 


Ale nevzdal jsem se a nakonec si vytvořil vlastní systém, jakým telefonuji dnes. Systém, který je dlouhodobě udržitelný. Proč si ho ale nechávat pro sebe a být tak svědkem telefonického strachu kolem sebe? Rád se o svůj postup podělím s vámi na tomto kurzu. Věřím, že vám tak ušetřím řadu slepých uliček a strachu z telefonního sluchátka.

 


Více si o mně a mém dlouholetém telefonování můžete přečíst na profilu Naučmese nebo na profesní síť LinkedIn, kde kromě referencí najdete řadu projektů, na kterých se podílím.

 


KURZ JE VEDENÝ FORMOU VÝKLADU a PRAKTICKÝCH CVIČENÍ.

 

Obsah kurzu:

  • Osobní nastavení a motivace
  • Zvýšení a udržení sebedůvěry (emoce, nonverbální komunikace)
  • Práce s vlastní energií
  • Jak se zbavit a odblokovat strach z telefonování
  • Psychologie telefonování
  • PRAKTICKÉ CVIČENÍ - zkouška telefonátů, reagování na námitky klientů
  • Volám každý den (PREVENCE VYHOŘENÍ) 
  • Akční kroky - jak se dostat na vyšší level
  • Otázky a odpovědi


Pro koho je kurz vhodný:

  • pro všechny, kteří mají strach z telefonování
  • obchodníky i manažery
  • operátory z callcentra
  • začínající podnikatele i zkušené matadory
  • asistentky
  • studenty

 

Účastník školení si odnese pořádnou dávku motivace a metody, jak se přestat bát telefonovat a jak k telefonování přistupovat tak, aby se sám cítil v pohodě a měl v telefonování úspěch. Cílem je umět si domluvit více schůzek = vydělat více peněz.

 


Materiály, které dostanete:

- kompletní prezentaci z kurzu

- e-mail s odkazy na různá motivační videa, která mi velice pomohla a nadále pomáhají

- odkazy na stránky/skupiny na Facebooku, které vám pomohou s každodenní motivací

- tipy na filmy, které pomohou s ujasněním vize a připomenutím toho, proč na sobě tolik makáte

- odkazy na nejlepší knihy (české i zahraniční) o telefonování, obchodu a nastavení myšlení 


Chcete probrat konkrétní témata a mít ušitý kurz jen vám na míru? Využijte možnost individuálního termínu nebo si školení objednejte pro vaši firmu.

 

Těším se na vás,

váš Juraj :)

Víš, že Juraj vede také tyto kurzy?

Víš, že Juraj vede také tyto kurzy?

Doprovodné fotky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.