Prodávejte o stošest se správným marketingovým plánem
Helena Lachowiczová
Pracuji pro e-shopy, firmy a jednotlivce už tři roky. Díky zkušenostem z vlastního rodinného podnikání radím, koučuji a pomáhám dalším v rozvoji a správě Více o lektorovi »
Kurz je individuální
Poznámka k termínu
Kurz je zaměřen na individuální porady, proto se neváhejte přihlásit a domluvme si vyhovující termín společně.
Každé zboží má svého kupce, ale ne každý marketingový nástroj je vhodný pro dané zboží či produkt. Jinak se prodávají nové věci, které nikdo nezná a jinak se nabízejí produkty, které každý hledá a v oboru je velká konkurence. S pomocí mého kurzu zjistíte, kde jsou ve vašem podnikání mezery, kam mizí vaše peníze a do kterých nástrojů se vyplatí investovat.
Jak bude kurz probíhat?
Kurz vypisuji jako individuální pro jednotlivce nebo skupinu z jednoho projektu. Před osobním setkáním prověřím váš projekt a vyplníte krátký dotazník, který vám e-mailem zašlu. Poté bude následovat samotná konzultace, kdy s vámi proberu mezery ve vašem marketingu a navrhnu vám optimální marketingový postup.
Upozorňuji, že na prověření a přípravu před samotným setkáním potřebuji minimálně 2 dny práce. To proto, abych měla čas váš projekt pořádně projít, podívat se na konkurenci a na obvyklé postupy konkurence a doporučit vám ten nejlepší postup.
Součástí kurzu budou tedy konkrétní tipy na zlepšení, ale jejich použití v praxi je již na vás.
Budu se těšit na setkání s Vámi.
Další zajímavé kurzy
Jak připravit kurz na Naučmese.cz
Myšlenková mapa: soustředění, studium, projekty
Kdekoli v ČR ,
Sklik od začátku
Praha ,
Jak na jídlo pro děti (ve věku cca 2-12 let)
Webinář - online ,
Ovládněte umělou inteligenci a zvyšte svou produktivitu
Webinář - online ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Praxe ve 20leté jedlé přírodní zahradě s permakulturními prvky
Praha ,
Jak na zdobení perníčků
Brno ,
FIREWALKING - chůze po žhavém uhlí
Praha ,
Smysluplné rozhovory
Brno ,
První řečnický klub Školy rétoriky
Praha ,
Velmi mnoho informací, ale určitě za to stojí.
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: