Jak začít podnikat na Amazonu

1422730-jiri-svoboda-konzultant-apple-stul.png

Jiří Svoboda

Zajímám se o témata: marketingová strategie, zákaznická zkušenost, UX design, efektivní marketingové nástroje, vytváření produktu a jeho cenotvorbu, obchodní Více o lektorovi »

8324840-preview-full-wsmbp-00011.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Tématem několika hodinového kurzu je praktická ukázka založení byznysu na Amazonu. Bude Vám zodpovězena otázka: "jak začít prodávat fyzické produkty na největším e-shopu v USA". Jde o praktické ukázky konkrétních činností, které musíte udělat pro to, abyste uspěli. Po tomto nabitém workshpu budete mít jasně o tom, co je třeba dělat a jak nad tím přemýšlet.

Nic však není zadarmo, i tady bude potřeba prokázat nějaké dovednosti a schopnosti, ale co se týká knowhow o tom jak začít, tak to Vám bude předáno. Díky workshopu si rozhodně rozšíříte obzory a své možnosti.

V rámci workshopu poznáte spoustu podobně naladěných lidí, několik úspěšných podnikatelů na Amazonu a uslyšíte konkrétní případové studie.

Program workshopu "Podnikání na Amazonu"

  • 60 min = jak vybrat ten správný produkt pro prodej na Amazonu, na co se při tom zaměřit
  • 60 min = jak správně hledat dodavatele v Asii a v USA, který bude vyrábět produkty pod vaší značkou
  • 60 min = nastavení brandingu vaší nové značky na Amazonu
  • 60 min = využití logistiky Amazonu, naskladnění a vše kolem dopravy zboží
  • 60 min = spuštění vašeho produktu na Amazonu, co a jak udělat, na co si dát pozor
  • 40 min = otázky a odpovědi

Uvádím, orientační minutáž jednotlivých modulů, může být lehce odlišné.

 

Pro koho je kurz určen

  • Pro každého, kdo chce začít podnikat a redesignovat svůj život.
  • Pro zaměstnané, kteří chtějí získat druhý příjem k tomu, co už mají.
  • Pro všechny ty, kteří se chtějí dozvědět něco nového ze světa podnikání.
  • Zároveň je to i pro lidi, kteří už podnikají, ale stále se nenašli ten správný produkt nebo pro ty, kteří chtějí zkusit jiný druh (nový) podnikání.

 

Proč jít na přednášku:

  • Dozvíte se principy pro úspěšné nastartování podnikání na Amazonu.
  • Načerpáte novou inspiraci, která vám pomůže rozběhnout vlastní podnikání.
  • Vyhnete se nejčastějším chybám, které v podnikání na Amazonu lidé dělají.
  • Navážete důležité kontakty s lidmi (češi), kteří jsou na stejné vlně a už něco dokázali na Amazonu.
  • Poučíte se z reálných příkladů, které si přednášející zažili v praxi.
  • Oceníte příjemné prostředí a přátelskou atmosféru akce.

 

Mít eshop v ČR nebo podnikat na Amazonu

Aktuálně máme v ČR cca 37 000 eshopů. Každý rok jich tisíce vznikne a také tisíce zanikne, co je však důležité, je obrat, který dosahuje zhruba 35 miliard korun, což je jen 7,5 % veškerého obratu retailu. Co tím říkám je, že online roste. To se však bavíme jen o ČR a „pár“ miliardách Kč. Pokud se bavíme o rozvoji e-commerce v USA, tak tam se pohybujeme ve stovkách miliard dolarů (ne desítkách mld korun) = bavíme se o jiné úrovni online služeb.

Amazon je největší obchodní portál na světě

Co je vlastně Amazon a jak je velký? Pojďme se nejdříve podívat na řeč čísel, protože jen ty nám mohou ukázat velikost a ohromnost Amazonu.

Co je vlastně Amazon:

  1. Prodejní portál
  2. Mediální společnost
  3. Logistický magnát

Fakta o Amazonu

Zakladatel: Jeff Bezos
Založeno v roce: 1994
Obrat Amazonu: 107,01 miliard dolarů (2015)
Počet zaměstnanců: 230.800 (2015)
Počet prodaných položek: 2 miliardy (2014)
Počet prodejců z celého světa prodávajících na Amazonu: 2 miliony

 

 

Doprovodné fotky

  • 9371860-preview-full-wsmbp-00033.jpg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.