Jak si vybudovat osobní značku díky Facebooku a Linkedinu

20140908-212424-10626474-10204778091761106-1234314531993646298-n.jpg

Petr Krejčí

Rád poznávám zajímavé lidi. Z toho důvodu jsem spustil propojovací platformu Minutový networking. MN ale předcházelo Minutové rande - speed dating seznamka. A aby těch Minutových projektů nebylo málo - vytvořil jsem Více o lektorovi »

2673760-aaaaaaaaaaaa.png

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 80 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Že budování značky je jenom pro velké firmy typu Coca Cola, Apple apod.?
Rozhodně se vyplatí budovat i osobní značku z několika důvodů, o kterých si budeme povídat na tomto kurzu.

Díky osobní značce si vždy najdete práci, získáte zakázku či obchodní partnery.
Budovat osobní značku je v dnešní době relativně snadné, máme tu totiž Facebook a Linkedin – právě o těchto 2 sítích si budeme povídat. (80% FB, 20% Linkedin).

Přednáším o osobním/firemním brandingu na vysokých školách a i ve firmách a typická zpětná vazba týkající se FB je: „Díky moc, konečně jsem pochopil/a, proč si (osobní) značku budovat a jak nad ní přemýšlet. Dnes než něco napíšu na FB, tak se zamyslím a vzpomenu si na Tvoje rady.“

Téma brandingu nemám na Naučmese jako business, ale jako hobby. I proto je tento kurz za hubičku oproti tomu, co platí běžní komerční klienti a známé osobnosti, kteří se se mnou radí (od národních reprezentantů až po modelky).

Během workshopu si budeme povídat o značkách jako jsou Apple, RedBull, Ferrari apod., proč jsou úspěšné. Poté plynule přejdeme k osobním brandům – od Dana Bilzeriana, přes Davida Beckhama až po Jardu Jágra.

Ukážeme si odstrašující příklady na FB, které na své zdi opravdu nechcete mít.

A hned poté se vrhneme na několik praktických tipů, kterými si ukážeme, jak na Facebooku zaujmout svoje publikum – ať už na osobním či firemním profilu. Bude se na Vás těšit několik praktických cvičení, ve kterých si vyzkoušíme jak vytvořit statusy, které vaše publikum bude "žrát".

Na konci krátce mrkneme na pár základních tipů pro váš Linkedin, které budete moci aplikovat do Vašeho profilu klidně další den.

NEčekejte, že budeme probírat sociální sítě z technického hlediska. Od toho jsou jiná školení.

A na závěr nejlepší část, na kterou se vždy moc těším – vaše konkrétní otázky!

Na úplný závěr jeden ze statusů z mého osobního profilu. Tento status nevznikl ten den, ale připravoval jsem jej nějakou dobu dopředu. A díky tomu, že měl hlavu a patu, tak ho lidé přečetli od začátku až do konce, přestože byl celkem dlouhý: ZDE

Doprovodné fotky

  • 3750530-dm_00900.jpg
  • 7621760-20160530_183012.jpg
  • 8749430-20160621_190136-01.jpeg

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.