Jak si sestavit jídelníček

4tyzbymaqkd-ja-v-kovarne.jpg

Zuzana Mlčáková

Jsem životní optimista a věřím, že si svůj život vytváříme sami tím, jak myslíme. Ráda poznávám nové lidi a zkouším nové věci. Jsem součástí eat it, firmy, jejíž sloganem je Dobře jím. Jdu ven. Znám se. Učím se. A tak se Více o lektorovi »

6d57ldowanj-jez-a-budv-lete-fit.png

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kurz již navštívilo 12 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

Zkoušíte různé diety a metody, cvičíte a stále to nepomáhá?  Chcete se vejít do plavek a letního oblečení? Chcete se zkrátka cítit dobře ve svém těle? Vyznat se v tom?

Pak přijďte na náš workshop, kde Vám vše vysvětlím a Vy tak budete mít možnost si sami, na základě nabytých informací, nastavit stravovací plán, který Vám bude vyhovovat.

Vysvětlím vám proč diety a metody nefungují dlouhodobě. Poradím jak na to bez trápení a s chutí.

V dnešní době je velmi složité vyznat se ve všech těch protichůdných informacích v médiích. Jedna kniha o výživě vědecky vyvrací tu druhou. Každý jsme ale jiný a funguje na nás něco jiného. Naučte se naslouchat a znát sami sebe.

Kurz je pro lidi, kteří chtějí nejen dobře vypadat, ale také se dobře cítit, být zdraví.

Kurz není pro lidi, kteří řeší "jen" hubnutí za každou cenu, i cenu zdraví. Nejsou ochotni cokoli změnit, nepřebírají zodpovědnost za své zdraví a viní z nezdarů jen okolí, případně jsou schopni nejíst, jen aby zhubli.

Časová náročnost: 2 čtvrtky od 18:00 do 21:00

Pokud vám termín nevyhovuje, napište nám, můžeme se domluvit individuálně.

Místo: eat it, Spojů 835/2, budova A, Ostrava Poruba
Cílem kurzu je: Naučit Vás naslouchat sami sobě, tedy si uvědomit, jaký jste typ, jaký máte metabolismus a co vám nejvíce sedí proto, abyste měli nejen hezkou postavu, ale také dostatek energie a byli nejen teď, ale i v budoucnu zdraví. Naučit Vás to vše aplikovat v praxi. 100% garance vrácení peněz v případě, že se nenaučíte aplikovat informace v praxi. Jde to bez boje a odříkání, protože když dáte tělu to, co potřebuje, bude spokojeno a nebude si žádat kompenzaci.

Odnesete si:

výsledky měření InBody120 (obsahuje údaje o spalování organismu, svalech, tucích, vodě a minerálech v organismu, rozdělení svalů a tuků v těle, viscerální/útrobní tuk)
test na metabolický typ
na základě nabytých informací si sestavíte svůj jídelníček a lektor Vám k tomu pošle rozbor (abyste věděli, že jste informace vstřebali správně)
tipy na jednotlivá jídla a recepty
přehled potravin a jejich termického efektu (jak nás zahřívají nebo ochlazují)
doporučení pohybových aktivit a další instrukce a tipy podle Vašich preferencí a otázek
Jak kurz probíhá:

1. Nejprve proběhne individuální měření(vážení) na bio-impedančním přístroji InBody120 s vysvětlením výsledků, jedná se o:

Spalování organismu.
Hodnota svalové, tukové hmoty, vody a tvrdosti kostí.
Hodnota útrobního tuku.
Jak se distribuuje svalová a tuková hmota v těle.
Jaká jsou doporučení vyplývající s měření.
Měření se zopakuje další čtvrtek, o 14 dní později. Tak budete moci zjistit, zdali jste informace správně využili v praxi.

2. Představení účastníků a zjištění individuálních potřeb a očekávání. Obsah kurzu se tomu přizpůsobí tak, aby byly potřeby a očekávání uspokojeny. Počet účastníků mezi 5-8.

3. Pak probereme:

Analýza Vašeho stávajícího jídelníčku a teorie
Makroživiny – sacharidy, bílkoviny, tuky. Co jsou zač a k čemu je všichni potřebujeme. Počítání kalorií, je třeba? Jak vnímat energii (kcal/kJ). Spalování organismu (výdej) a příjem. Jak formovat postavu - spalovat tuk a nabírat svalovou hmotu. Potraviny, jak je to s masem, sladkostmi, máslem, pečivem, margaríny a dalšími potravinami – škodí nebo prospívají. Jak a kde nakupovat – na co si dát pozor, co mít doma. Jak mohou potraviny ovlivňovat naši imunitu - střevo, vláknina, mikrobiom. K čemu jsou vitaminy, minerály a další mikroživiny. Jak zajistit jejich dostatečný přísun. Pitný režim. Co a kolik denně vypít. Je vůbec příjem tekutin tak důležitý? Ph organismu a zakyselení.

Praxe a diskuze
Praktické sestavování individuálního jídelníčku. Tipy a doporučení na jednotlivá denní jídla - snídaně, svačiny, obědy, večeře. Počet jídel a intervaly mezi jídly. Vhodný pohyb - které pohybové aktivity volit ve volném čase. Jak si nastavit pracovní prostředí, aby nebyl zatěžován pohybový aparát. Vhodné cviky při sedavém zaměstnání a další dle vašich individuálních potřeb.

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.