Jak efektivně propagovat na Facebooku

4d980vqvcpo-p-handlir-07.jpg

Petr Handlíř

Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Více o lektorovi »

4d980vqvcpo-p-handlir-07.jpg

Petr Handlíř

Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Více o lektorovi »

4d980vqvcpo-p-handlir-07.jpg

Petr Handlíř

Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Více o lektorovi »

2wt2887ehlc-naucmese-obrazek.jpg
bude upřesněno, Brno (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Skype konzultace, Webinář - online (mapa)

Kurz je individuální

Kurzu se již zúčastnili

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Kurz již navštívilo 11 spokojených účastníků. Prohlédni si zpětnou vazbu ⇣

O autorovi kurzu:

Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Facebooku vydělat balík. Dnes se starám o kampaně klientům jako jsou Brašnářství Tlustý, Ytong, Velux, iDoklad či Newton College. Posledních pět let školím, sleduji trendy a neustále testuji originální způsoby propagace. Na Facebooku už proinvestoval přes 24 milionů korun.

Více o mně najdete na www.petrhandlir.cz

Z vlastní zkušenosti vím, že není chytré investovat tisíce korun do reklamy na Facebooku, aniž bych měl komplexní přehled o možnostech, jak investovat skutečně efektivně. Sám jsem ze začátku investoval velké rozpočty do kampaní, které nebyly efektivně nastavené ani řízené.

„Kdybych dnes začínal znovu, zaplatil bych si podobný kurz a ušetřil tak spoustu stresu, času a hlavně peněz, které jsem vyhodil z okna.“

Jelikož je kurz individuální, můžeme se zaměřit přímo na váš byznys a řešit konkrétní problémy, které vás trápí. V průběhu kurzu se navíc dozvíte řadu praktických tipů a rad, díky nimž se můžete odlišit od konkurence.

Níže se můžete seznámit s hlavními tématy kurzu, kterými se můžeme společně zabývat. Výběr témat záleží především na vás, případně vám témata rád doporučím na míru vaší situaci. 

Orientační osnova:

- založení reklamního účtu a popis prostředí
- Business Manager
- možnosti optimalizace - klíčová věc, pokud chceme z propagace získat skutečně maximum
- kompletní možnosti cílení
- představení všech dostupných reklamních formátů
- práce s Facebookovým pixelem - i pokročilé tipy
- nastavení remarketingových sekvencí a dynamického remarketingu
- rozpočty a možnosti optimalizace
- vyhodnocení kampaní
- nastavení konverzí
- katalog produktů
- tagování reklam a propojení s Google Analytics
- automaticky generované kampaně
- Facebook Analytics
a spoustu dalších témat..

Pro koho je kurz vhodný?

- správce firemních stránek na Facebooku
- majitele e-shopů, kteří chtějí z facebooku vytěžit maximum
- lokální provozovatele kaváren, restaurací, cukráren a podobně.
Na Facebooku si svoji cílovou skupinu najde každý byznys, proto ať už podnikáte v jakémkoliv oboru, nepodceňujte sílu sociálních médií!:)

Kontaktujte mě a rezervujte si svůj termín ještě dnes. 

více na www.petrhandlir.cz

Moc se na vás těším.
Petr Handlíř

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.