Google Tag Manager pro začátečníky

1940410-20150930-001551-lukas.png

Lukáš Teplý

Rád pomáhám lidem nacházet řešení na jejich otázky.   Pracuji jako digitální analytik v jedné větší nadnárodní společnosti. Nástroje jako Google Analytics, Více o lektorovi »

9950930-screenshot_3.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Google Tag manager pro začátečníky

Jistě jste už někdy zaslechli o Google Analytics..Jestli ano, tak vás v poslední době pojem Google Tag Manager (GTM) nemohl minout.  A pokud s ním pravě začínáte, nebo už jej nějaký čas používáte a nevíte jak s ním správně pracovat, bude pro vás tento kurz velmi užitečný.

Google Tag Manager představuje nejmodernější řešení sbírání dat. Lze pomocí něj implkementovat na stránu různé značky (tagy) typu Google Analytics, Adwords, remarketingové značky. Můžeme v něm definovat jaké události chceme na naší stránce poslouchat. A to není vše, nabízí nám více možností.

Co vše si na kurzu dozvíte:

  • rychlý úvod do tag managementu (základní pojmy a co znamenají)
  • jak funguje Google Tag Manager
  • vytvoření účtu a co je potřeba nastavit
  • orientace v rozhraní Google Tag Manageru
  • základní nastavení měření událostí
  • co to je datová vrstva a co vše s ní můžeme dělat
  • propojení s AdWords
  • praktické tipy (nástroje na debuggování, pokročilejší měření v Google Analytics) 

Cíl kurzu

Představit účastníkům kurzu Google Tag Manager a jak se s ním pracuje. Nastínit výhody práce s GTM a ukázat jak se implementuje měření stránky pomocí tohoto nástroje. Dozvíte se také, jaké nástroje je dobré používat a jaké možnosti vaše stránka má.

Potřebné znalosti

  • mít základní znalosti o Google Analytics a mít v něm účet (znát jak GA funguje)
  • je dobré mít stránku kam můžeme GTM rovnou naimplementovat

Co je potřeba

  • laptop

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.