Chatboti & Messenger Marketing

4574710-11149586_10207875375552736_2508984153012004636_n.jpg

Filip Štroch

Ahoj, jmenuji se Filip a jsem lektorem a konzultantem digitálních nástrojů a marketingové komunikace, kterým se věnuji od roku 2011. Dříve pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo Více o lektorovi »

4574710-11149586_10207875375552736_2508984153012004636_n.jpg

Filip Štroch

Ahoj, jmenuji se Filip a jsem lektorem a konzultantem digitálních nástrojů a marketingové komunikace, kterým se věnuji od roku 2011. Dříve pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo Více o lektorovi »

1zxp5v2bvm6-fb-rezervovat-misto.jpg
Janáčkova 18, 70200, Ostrava, Ostrava (mapa)

už jen 4 účastníci a kurz se uskuteční

Zbývá 6 míst

Nevyhovuje ti termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti vědět, jakmile lektor vypíše nový termín.

Proč přijít na workshop?

Messenger marketingu řada firem stále nevěnuje dostatečnou pozornost. Přitom může rychle a velmi levně zvýšit návštěvnost a prodeje. A pokud už Messenger marketing děláte, dozvíte se například, jak tvořit atraktivní konverzace s chatboty a promo kampaně s potvrzenými výsledky.

Co se naučíte?

Na praktických příkladech si ukážeme, jak pomocí chatbotů “rozpovídat” své stávající klienty. Jak oslovit a získat klienty nové - automatizovaně! Jak messenger marketing pomáhá zvyšovat konverze v e-commerce. Jak získávat kontakty v offline prostředí B2B. Jak připravit virální soutěž nebo HR kampaň a tipy, jakým nejčastějším chybám se vyvarovat.

Připravte se na to, že workshop bude skutečně interaktivní. Přineste si svůj počítač, otevřete aktuální projekt a společně si prohlédneme a připravíme messenger platformu od základního nastavení, přes tvrorbu chatbotů po strategii pro Váš konkrétní projekt.

Těšit se můžete na:

  • Proč Messenger? Základy práce s paltformou
  • Jak tvořit nástroje pro sběr a oslovení kontaktů
  • Jak tvořit chatboty pro automatizovanou komunikaci
  • Z praxe: Jak na obsah Vašeho messenger marketingu
  • Příklady zařazení Messengeru do vaší marketingové strategie
  • Analytika a vyhodnocování kampaní


Pro koho je školení určeno?

Seminář s mnoha praktickými příklady ocení nejen interní pracovníci marketingových oddělení, ale také majitelé malých podniků a internetových projektů, kteří chtějí efektivně rozvíjet svou databázi zákazníků. Nezáleží na tom jestli s marketingem začínáte, nebo jste ostříleným guru. Společně si předvedeme nové kreativní přístupy k tvorbě kampaní, které můžete okamžitě vyzkoušet.

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.