11 konkrétních postupů k ziskové Facegram (Facebook + Instagram) reklamě

20150611-230426-michal-f.jpg

Michal Fiala

Práce v marketingové agentuře i mimo ni mě naučila, že většina klientů dělá neustále ty samé chyby. Většině z nich se dá předejít prostým sebevzděláním. Proto jsem se ke své konzultantské činnosti rozhodl jít i cestou Více o lektorovi »

88h9el279ab-facegram2.jpg

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Měsíčně spravuji a konzultuji Facegram (Facebook + Instagram) kampaně za několik set tisíc korun a vidím neustále to samé. Ty stále stejné opakující se chyby, které stojí podnikatele těžce vydřené peníze a brání jim k dosažení kladných výsledků.

Pozitivní zprávou je, že pokud tyto chyby odladíte, tak vaše kampaně zažijí restart a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Naučím vás postupy, které učím své klienty v rámci projektu Facegram Academy, kde učím podnikatele získávat z Facebook a Instagram reklamy maximum.

A o čem, že to bude? Hlavně o tom nevymýšlet vymyšlené a držet se ověřených postupů! 

 

Videopozvánka:

11 postupů ve zkratce:

  1. Potřeba je důležitější než produkt nebo služba – zásady úspěšného inzerátu, komunikace svého Proč
  2. Každý píseček má svá pravidla – pro každou reklamní plochu (news feed, mobile feed, Instagram, sloupec) se hodí jiná strategie (bid, custom audiences, optimalizační model)
  3. Mrakodrap se staví od základů – naučím vás naplánovat a vytvořit základní a funkční strukturu kampaně dle nákupního procesu (akviziční, obsahové a remarketingové kampaně).
  4. Není zákazník jako zákazník – zájmová a demografická analýza zákazníků, průniky zájmů, overlapping
  5. Sniper je účinnější než automat – přesné míření a cílení vám ušetří desetitisíce. Naučíte se používat a vytvářet pokročilá publika pomocí webu, událostí a videí.
  6. Obrázky jsou již minulostí – nové multimediální formáty, jejich konkrétní využití
  7. Kdo netestuje jako by nebyl – alfou a omegou online marketingu je A/B testování, testovací cykly, možnosti testování
  8. Nechte Facebook a Instagram makat za vás – použití automatických optimalizačních algoritmů a automatických pravidel
  9. Dvakrát měř jednou řež – Facebook Analytics, okno konverze, funnely, kohorty, percentily
  10. Ulehčete zákazníkům život – nenuťte je bloudit na webu, nástroje na tvorbu landing page
  11. U cíle to začíná – follow up kampaně, upselling 

Pokud nechcete čekat až do začátku kurzu, tak mrkněte na můj blog, kde pravidelně uveřejňuji tipy a postupy, jak dostat z Facegram reklamy maximum.

Pro koho je kurz určen:

Pro každého, kdo zkoušel získat nové zákazníky pomocí Facebook nebo Instagram reklamy a nedosáhl výsledků, kterých by chtěl. Kurz je určen pro pokročilejší uživatele, ale na své si přijdou i začátečníci.
 

Co mi kurz přinese:

Po absolvování kurzu budete schopni nastavit své kampaně tak, aby vám přinesly reálné zákazníky. Naučíte se vyvarovat chybám, které vás stojí peníze (část reklamního budgetu), ale nepřinášejí žádný zisk.

Nutné znalosti a dovednosti:

  • Minimálně jedna spuštěná reklamní kampaň na Facebooku,
  • jasná představa o vaší přidané hodnotě, kterou přinášíte zákazníkům,
  • chuť podnikat. 

Na svých školeních a workshopech učím, že zákazník je na prvním místě. Takže pokud podnikáte pouze kvůli zisku a přání zákazníka jsou vám cizí, tak vám kurz pravděpodobně nic nepřinese!

 

 

Doprovodné fotky

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.

Používáme cookies, abychom pomocí analýzy návštěvnosti mohli ladit Naučmese web a tobě připomněli kurzy, které tě zaujaly. Je to v pohodě?