Využíváme Google Tag Manager pro výkonnostní marketing

20150906-023717-michal-youtube-800x800.jpg

Michal Blažek

Michal je specialistou výkonnostního marketingu se zaměřením na webovou analytiku, (dynamický) remarketing a marketingovou automatizaci. Zastává přesvědčení: "Pokud to nemůžeš změřit, raději to vůbec nedělej." Je Více o lektorovi »

20150906-145543-gtm.gif

Kurz bohužel není aktivní

Nech nám svůj e-mail, dáme ti vedět, až bude kurz aktivní Sledováním kurzu dáš lektorovi podnět, aby kurz obnovil! ;)

Kdyby byl výkonnostní marketing dům, tak Google Tag Manager považuji za jeho základy a balkón. Google Tag Manager je zatím vnímán spíše jako nástroj pro hromadné vkládání značek na web. Jeho možnosti jsou mnohem širší a dá se říci nekonečné.

Díky Google Tag Manager dokáže marketér velmi agilně reagovat na požadavky klienta z hlediska nových marketingových systémů, dokáže pružně implementovat nové analytické a (re)marketingové systémy, využívat na 120 % reklamní a analytické systémy od Googlu a co s tím těsně souvisí, dokáže "poslouchat" události na webových stránek a vhodně na ně reagovat.

V neposlední řadě je možné i využívat, nasazovat a editovat stávající klientské skripty dle aktuálních požadavků a pomocí asynchronního načítání skriptů i zrychlovat stránky. Moderní web by neměl být bez Google Tag Manageru (respektive podobného systému).

Cíle workshopu

Cílem workshopu je představit nasazení Google Tag Manager na konkrétní stránku a nasazení vhodně vysvětlit. Je rezervován dostatek času i na projekty účastníků.

Předpokládané znalosti

Workshop předpokládá, že účastníci znají velmi dobře možnosti a nastavení Google Analytics, základy Google Adwords, princip remarketingu, mírně pokročilé HTML a JavaScript (respektive jQuery, JSON).

Reference z lektorování marketingu a analytiky: 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.