Jak snížit náklady na vozový park

20jijiabqekuat5-marekt.jpg

Marek Tomíšek

V roce 2005 začaly mé první pokusy o úspornou jízdu a o rok později jsme s bratrancem Davidem, který byl v roli navigátora, poprvé stáli na startu soutěže Škoda Více o lektorovi »

20jijiabqekuat5-marekt.jpg

Marek Tomíšek

V roce 2005 začaly mé první pokusy o úspornou jízdu a o rok později jsme s bratrancem Davidem, který byl v roli navigátora, poprvé stáli na startu soutěže Škoda Více o lektorovi »

1w4ge2lk9ac-benzin-suv-do-mesta-spotreba-kia-niro-nejuspornejsi.jpg
po domluvě, Praha (mapa)

Kurz je individuální

Nevyhovuje ti vypsaný termín?

Nech nám svůj e-mail – dáme ti obratem vědět, jakmile lektor vypíše další nové termíny.

Poznámka k termínu

Cena je za individuální termín kdekoli v Praze a Středočeském kraji.

Jste majitel firmy nebo správce vozového parku? Chcete snížit náklady na vozový park? Pokud ano, rád Vám s tím pomohu.

Vozidla ve firmě musí v prvé řadě sloužit ke svému účelu. Ale efektivita vozového parku výrazně ovlivňuje, kolik peněz bude nutné na vozový park vynakládat. A s lepší efektivitou dokážete docílit nejen nižších nákladů, ale i většího přínosu.

Již téměř 15 let se věnuji úsporné jízdě a díky z praxe vím, jak velký vliv má styl jízdy řidiče nejen na spotřebu, ale i opotřebení auta, tedy servisní náklady. Ve firemním vozovém parku nejde o to jezdit s co nejnižší spotřebou, ale co nejefektivněji. Tomuto věnuji samostatný kurz, v tomto proberu hlavně základní body.

Z tohoto zájmu postupně přirozeně vznikl další okruh a sice hledání vhodného pohonu. Pokud máte před sebou rozhodnutí o pořízení nových vozidel, v současné době je rozhodně z čeho vybírat. Kromě tradičních pohonů máme na trhu i čím dál více možností v oblasti alternativních pohonů, které zpravidla přinášejí i úspory. Ale nelze říci, který pohon je nejlepší, protože to závisí na tom, v jakém režimu budou vozidla jezdit. Často je potřeba typy pohonů vhodně nakombinovat. I s poradenstvím v tomto směru mám zkušenosti a rád Vám v kurzu ukážu základní principy.

K efektivitě při provozování vozového parku se používají i GPS technologie, které slouží ke zjednodušení administrativy, přehledu o vozidlech ale i k jejich zabezpečení. A i v tomto oborů mám desetileté zkušenosti, protože pomáhám ve firmách právě s touto oblastí.


Efektivita vozového parku tedy stojí na třech pilířích:

  • stylu jízdy jednotlivých řidičů
  • vhodném výběru vozidel do konkrétních podmínek
  • přehledu o vozidlech a zjednodušení administrativy

Tyto tři oblasti se vzájemně prolínají, ale jelikož mám dlouholeté zkušenosti se všemi třemi, pomohu vám, jak vyladit fungování vozového parku k co největší efektivitě.

Víš, že Marek vede také tyto kurzy?

Víš, že Marek vede také tyto kurzy?

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.