Jak na webináře

20150915-141008-mario.png

Mário Roženský

V současnosti se zabývám podnikáním na internetu a provozováním zajímavých projektů. V minulosti jsem úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Mezi Více o lektorovi »

20151023-114752-webinar.png

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Webináře jsou skvělá příležitost, jak oslovit najednou velké množství účastníků a to pro ně pohodlnou cestou. Nikam nemusí jezdit a vysílání si naladí z pohodlí domova.

Určitě už jste se nějakého webináře účastnili a napadlo vás, zda by se webinář nehodil i ve vašem podnikání.
Já jsem za poslední 3 roky pořádal desítky webinářů jak pro sebe, tak pro mé klienty. Běžně se na mé webináře přihlašujístovky účastníků a ten nejlepší měl dokonce přes 1.000 posluchačů. Na mém nejlepším prodejním webináři jsem prodal služby za více než 600.000 Kč. Běžně dosahuji konverzního poměru 10-20 %.
Za ta léta jsem si vybudoval funkční systém, jak webinář organizovat, jak jej strukturovat a jak na něm prodávat.Pokud se tento systém chcete naučit, tak přijďte na mé velmi praktické školení.

Co se na školení naučíte?

  • Co to je webinář a jak jej lze využít
  • Proč webinář pořádat? (ukážu vám statistiky a čísla, která dosahuji)
  • Jak získat na webinář co nejvíce účastníků
  • Jak zvolit vhodný nástroj na vysílání webináře (Hangout, GoToMeeting, WebinarJam, …)
  • Jak vytvořit efektivní registrační stránku
  • Jak získat co nejvíce účastníků
  • Jak zajistit, aby co nejvíce účastníků na webinář přišlo
  • Jak celý webinář strukturovat
  • Jak na webináři prodávat
  • Co dělat po webináři
  • Vše spojíme do kompletního webinářového systému

Nemám rád teorii, veškerý obsah kurzu je založen čistě na mé praxi, kdy jsem během posledních 3 let pořádal webináře a zkoušel různé technologie i marketingové postupy, jak co nejefektivněji získat návštěvníky na webinář a následně jak je skrze učení provést až do prodejní části, kde jim nabídnout více ve formě prodeje mých produktů a služeb. Vše co jsem se po cestě naučil vám nyní předám.

Pro  koho je školení vhodné?

  • jednotlivce i podnikatele, kteří chtějí efektivně prodávat své produkty a služby
  • lidi, co chtějí šířit svou myšlenku velkému počtu lidí bez nutnosti někam jezdit

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.