Neuč se prodat, nauč se prodávat!

1900690-11232029_1692441880990352_5648694941062907078_o.jpg

Kurz teď nemá vypsaný termín

Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.

Neuč se prodat, nauč se prodávat!

Prodej je hlavní doménou nejen každé společnosti, ale i jednotlivců. Rozhoduje o jejich růstu, o počtu zaměstnanců i klientů, o příjmech zaměstnanců, ale i o všech dalších možnostech, které se od něj odvíjejí. Bohužel ne každá společnost klade dostatečný důraz na zdokonalení prodeje, přitom existují metody, které zajistí nesrovnatelně vyšší růst a to díky moderním postupům, které jsou pro společnosti aplikovány.

Neexistuje magická formule, která dokáže změnit společnost za jediný den, ovšem změna přístupu může mít stejný efekt a co více, k jejímu dosažení není potřeba provádět kompletní restrukturializace, ale postačí profesionální seminář zaměřený na hlavní bod úspěchu – prodej.

Pro jaké zájemce je kurz určen?

  • Pro každého se špatnými výsledky v prodeji.
  • Při špatné nebo žádné motivaci.
  • Každého, kdo potřebuje mát jasný cíl.
  • Pro ty, u nichž ovlivňuje jejich výsledek mnoho okolností.
  • Pro každého, jehož cílem je ÚSPĚCH.

Rozdělení kurzu

Kurz je velmi intenzivní a z hlediska jeho náplně je rozdělen do dvou dnů. Během těchto dnů dojde nejen k seznámení se všemi důležitými postupy, ale také k praktickému otestování všech nově nabytých zkušeností.

1. den

První den je zaměřen především na teoretickou výuku, během které je dbáno na výuku z nejdůležitějších oblastí, jsou to především:

  • Psychologie a etika prodeje: Každý obchod musí probíhat na určité etické úrovni a my si představíme postupy, které vás naučí obchod správně vést a získat od klientely vždy pozitivní odezvu.
  • Prospektace: Kontakty jsou v oblasti obchodu nezbytné a můžete je získat díky správné komunikaci se současnými i potencionálními klienty.
  • Příprava na obchodní jednání: Každý obchod se liší, neboť klienti jsou rozdílných povah a rysů. Hlavní důraz je třeba klást na vhodnou přípravu samotného jednání.
  • Techniky vedení jednání: Způsob, jakým je jednání vedeno, předem rozhodne o jeho výsledku.
  • Prodejní metody: Existuje hned celá řada postupů, jak si získat názory klienta na svoji stranu. Osvojíte si metody S-P-I-N, L-I-E-B-E a mnoho dalších.
  • Efektivní closing: Closing je nezbytnou součástí jednání, jeho efektivní provedení zvládnete také.
  • Argumentace námitek: Pokud znáte metody 3xFFF, metody dle Ziga Ziglara a A-K-N-O, tak se naučíte i mnoho jiných.
  • Typologie lidí: Individuální přístup je možností, jak dokonale synchronizovat vaše myšlení s myšlením klienta. Pokud to dokážete, tak dosáhnete nejlepších obchodních jednání.

2. den

Zatímco první den je zaměřený na teoretickou část, tak během druhého dne si všechny naučené metody vyzkoušíte v praxi a to prostřednictvím tréninku a opakování.

  • Jak si domluvit schůzku: Tento bod je sám o sobě nejdůležitějším, protože každé slovo NE, vás připraví o čas i o peníze.
  • Simulace obchodní schůzky: Tato simulace z vás udělá mistry v obchodních jednání. Vaše vedení jednání bude nahráno na kamerový systém a společně se specialistou budete pracovat na jeho zdokonalení a odstranění chyb.
  • Coffee break: Moment, kdy dostanete příležitost sdílet své názory a obchodní poznatky s ostatními mentory i účastníky kurzu. Ideální příležitost pro důležité kontakty, ale i budoucí spolupráce.
  • Trénink argumentace námitek: Praktické otestování naučených znalostí.
  • Trénink closingu: Cílem je dovedení jeho techniky k dokonalosti.
  • Zhodnocení celého kurzu a předání certifikátů: V této závěrečné fázi již budete bohatší o poznatky, které pro vás budou mít nevyčíslitelnou hodnotu, neboť mohou zcela změnit váš přístup k práci a posunout vás na zcela jinou úroveň uvažování.

 

Odebírej náš newsletter

Posíláme tipy na nové kurzy, zajímavé a přínosné články. Informujeme o dění a vývoji projektu Naučmese.