Média na naší straně
Kurz teď nemá vypsaný termín
Nech nám svůj e-mail – dáš tak lektorovi podnět k vypsání nového termínu. Jakmile jej vypíše, dáme ti obratem vědět.
Dostat se do médií a být známou osobností je pro někoho životním cílem, pro který je ochoten podstoupit takřka cokoliv. Někdo jiný zase o jejich pozornost nikdy nestál, a přesto se stal tváří prvních stránek novin. S médii se však dá pracovat i tak, aby nám nezničila život, ale naopak, abychom se naučili jejich vlivu využívat. Stačí k tomu relativně málo - pochopit logiku, jakou se média řídí a samozřejmě něco umět nebo mít nápad, který za to stojí.
V semináři se dozvíte, jak oslovit a zaujmout novináře a jak zvolit ta správná média. Především však zjistíte, že to nejpodstatnější není „pilování” techniky a formálních postupů, které si lze ostatně přečíst v celé řadě učebnic. To hlavní totiž je naučit se, jak najít a sdělit ten správný příběh, který otevírá nejedny zdánlivě pevně uzamčené mediální dveře.
Obsah kurzu:
- Proč komunikovat s médii
- Stanovení správného komunikačního cíle
- Základní pravidla sdělení pro média
- Definování cílové skupiny sdělení
- Vztah formy a obsahu sdělení
- Volba vhodného média pro komunikaci
- Způsob oslovení zástupců „ velkých” médií
- Příprava vhodných materiálů pro média
- Sociální sítě a další netradiční média
Další zajímavé kurzy
Google aplikace - Co, Proč a Jak?
Webinář - online ,
Kašlete na talent a naučte se sketchnoting
Webinář - online ,
Linoryt - jak na techniku doma od A do Z
Praha ,
Rostlinolékařské minimum
Brno ,
Malba posvátného symbolu akvarelem
Praha ,
Nejoblíbenější kurzy tohoto týdne
Jednodenní výlet do Vietnamu
Praha ,
LinkedIn na maximum
Webinář - online ,
Meditace jako cesta ke spokojenosti
Praha ,
Vytřeste stres a zmírněte trauma pomocí TRE®
Brno ,
Podnikání na vedlejšák
Webinář - online ,
Odpovídáš či reaguješ na tento komentář: